Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange-kiepski do gier online ;/


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 732
  • 11

Orange-kiepski do gier online ;/

Po Amsterdamie podbicie prawie o 100ms, peering Orange jest wspaniały. 🙂


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Orange-kiepski do gier online ;/

@Czullo  Przecież mówiłem już o mega pingu do vodafone.de wiele razy.. Nikt z Orange z tym nic nie robi i nie zrobi, szkoda. Kiedyś do vodafone.de szło telią i ping był 30-40, ale opentransit w Holandii przecież tańszy. Mimo tego i tak znajdą się osoby co będą nam wmawiać że Orange wcale nie używa najtańszych tras 😉

 

https://www.webhostingtalk.pl/topic/57207-traceroute-do-bu%C5%82garii/ - poczytajcie, tam ludzie porównują normalnych dostawców do Orange. Orange najgorsza trasa i ping...

 

@CyberMycha  Tak, grałem w golda, ale nie gram już od 6-7 lat, największą aktywność w SoFie 2 miałem w latach 2009-2012 (miedź 1mbps, lokalny dostawca, pingi po 15 ms do polskich serwerów, 0 lagów ;))

 

Pamiętam jak się wymiatało na mapach Jordan Market Siege i Shop 2 😄 Moje ulubione. Teraz ciężko by mi było do tej gry wrócić...


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Orange-kiepski do gier online ;/

Dziwne jest to że od kilku dni w losowych momentach siada mi internet na kilka minut. Wlasnie przeglądalem premiery gier na GOL-u gdy nagle strona przestala odpowiadac, sprawdzilem inne i rowniez brak odpowiedzi, zpingowalem losowe IP, w tym wypadku serwer d2 i co widzę?

 

1.png

 

72% lossa. Hm. Na szczescie nie jest to czesto, zdarza sie moze 2 razy dziennie.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Orange-kiepski do gier online ;/