- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
300 ping funbox 2.0
Witajcie !
Jestem amatorskim graczem w fortnite gdzie rywalizuję z przeciwnikami którzy mają po 1000 złotych earnings . Dobry ping jest dla mnie rzeczą najważniejszą .
Niestety we wszystkich grach ping skacze ciągle na 300 .
Poza skokami średni ping wynosi 60
Połączenie kablowe speed test 40 mb/s wysyłanie 8 mb/s i ping 22 ms.
Wymieniałem router , 10 x dzwoniłem do orange i coś tam mi resetowali ,przyjechali technicy i powiedzieli ,że wszystko ok . Pracownik orange twierdzi ,że na speed test wszystko jest ok i nie chcą mi tego naprawić . Proszę o pomoc . Ping skacze tylko w południe gdzie z internetu korzysta jeszcze jedna osoba (często wysyła zdjęcia )
Czy macie jakieś pomysły ? Naprawdę nie mam już siły z tym walczyć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
300 ping funbox 2.0
@aqura jak z FunBox korzysta jeszcze jedna osoba, to ping będzie skakać, akcent na duże obciążenie łącza, tego nie unikniesz, lekarstwa na to nie ma, jak testy szybkości są ok, to FunBox i łącze od Orange jest ok, nie piszesz jaki wariant Neostrady, to też istotne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
300 ping funbox 2.0
Potrzebny jakiś router DSL z Adaptive QoS
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
300 ping funbox 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
300 ping funbox 2.0
No to oczywiste, że to vdsl ale co z tego wynika? Mało to routerów z obsługą vdsl i qos?
Choćby Asus DSL RT-AC68u
😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
300 ping funbox 2.0