Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

300 ping funbox 2.0


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 11
  • 0

300 ping funbox 2.0

Witajcie ! 

Jestem amatorskim graczem w fortnite gdzie rywalizuję z przeciwnikami którzy mają po 1000 złotych earnings . Dobry ping jest dla mnie rzeczą najważniejszą . 

Niestety we wszystkich grach ping skacze ciągle na 300 . 

Poza skokami średni ping wynosi 60 

Połączenie kablowe speed test 40 mb/s wysyłanie 8 mb/s i ping 22 ms.

 

Wymieniałem router , 10 x  dzwoniłem do orange i coś tam mi resetowali ,przyjechali technicy i powiedzieli ,że wszystko ok . Pracownik orange twierdzi  ,że na speed test wszystko jest ok i nie chcą mi tego naprawić . Proszę  o pomoc . Ping skacze tylko w południe gdzie z internetu korzysta jeszcze jedna osoba (często wysyła zdjęcia )

 

Czy macie jakieś pomysły ? Naprawdę nie mam już siły z tym walczyć 

 

 


ping2.png
9 ODPOW. 9
Anonim

Nie dotyczy

300 ping funbox 2.0

@aqura  jak z FunBox korzysta jeszcze jedna osoba, to ping będzie skakać, akcent na duże obciążenie łącza, tego nie unikniesz, lekarstwa na to nie ma, jak testy szybkości są ok, to FunBox i łącze od Orange jest ok, nie piszesz jaki wariant Neostrady,  to też istotne. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 595
  • 1146
  • 2

300 ping funbox 2.0

@aqura

Potrzebny jakiś router DSL z Adaptive QoS 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

300 ping funbox 2.0

@pawel__b to jest VDSL, więc koniecznie trzeba brać pod uwagę albo modem tylko w tej technologii albo uniwersalny do miedzi...

@aqura zrób zrzut ekranu z menu modemu - parametry liniowe. Zerkniemy


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 595
  • 1146
  • 2

300 ping funbox 2.0

@agat13

No to oczywiste, że to vdsl ale co z tego wynika? Mało to routerów z obsługą vdsl i qos?

Choćby Asus DSL RT-AC68u

😉


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600