- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zostałem oszukany przez orange
Witam.
Zgłosiłem na infolinii dekoder i funbox. Konsultanta umówiła mnie z technikum na wymianę funboxa na najnowszy, a dekoder samodzielnie miałem wymienić w salonie. Straciłem 2 godziny jazdy w korku i stanie w kolejce i pani w salonie mi powiedziała że nie ma najnowszego dekodera a nawet jakby miała to mi nie wymieni bo tylko wymienia to technik. Chociaż było to ustalone z konsultantem. Następnie zadzwonił technik na umówieni wizyty, przy okazji poprosiłem żeby wziął dekoder. Przyjechał wieczorem przyniósł nowy dekoder i router, ale żeby wymienić musiał dostać zgodę przez telefon. Przez około godzinę wydzwaniać na infolinię i puszczał mi muzykę na czekanie po czym zgody nie dostał, chociaż miał na zlecenie wszystko napisane. Także nie mogę normalnie oglądać telewizji o używać internetu. Po tym wszystkim zadzwoniłem kolejny raz na infolinię i konsultant był zdziwiony że mi tego Pani nie chciała wymienić i technik też powinien to zrobić, bo funbox 2.0 źle działa że światłowodem. I o co tu chodzi bo ja już nie wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zostałem oszukany przez orange
Pewnie wymiana po Twoich interwencjach dojdzie do skutku, ale tutaj nikt nie pomoże jedynie kontakt z BOK. Proponuję zgłosić Reklamację z powodu braku dostępu do usług i nie powinno być problemu z jej uznaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zostałem oszukany przez orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zostałem oszukany przez orange
"Zgłosiłem na infolinii wąskiej dekoder i funbox." Co to jest infolinia wąska?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zostałem oszukany przez orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zostałem oszukany przez orange
@maniekmach no cóż nie przyzwyczajony klient do procedur, ale się przyzwyczai. Też mieliśmy montować zestaw od Orange konkretnie antenę sat. To dali kobiecie niekompletną antenę tylko samą czasze. Jeszcze się na dojazd straciło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zostałem oszukany przez orange
To nie klijent nie przyzwyczajony tylko technik słabo przygotowany. Zlecenie ma wydrukowane w ręku na wymianę to przy mnie musi dzwonić i się jeszcze konsultowaći pytać o zgodę. Co mnie to obchodzi powinien przyjść wymienić i wyjść a a jak ma ochotę dzwonić i słuchać muzyki na czekanie z infolinii to niech sobie puszcza w samochodzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zostałem oszukany przez orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zostałem oszukany przez orange
tak, miał zlecenie w ręku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zostałem oszukany przez orange
cyt.
"Orange ma swoje procedury, tablice, matryce. Wymian na życzenie nie ma na dziś. Technik powinien Ci wymienić niedziałający sprzęt na ten sam model (tyle że działający)."
To konsultant mi zaproponował wymianę na nowsze urządzenia
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »