7
Postów
2
Kudo
0
Rozwiązania
1 like
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
07-01-2018 20:32
cyt. "Orange ma swoje procedury, tablice, matryce. Wymian na życzenie nie ma na dziś. Technik powinien Ci wymienić niedziałający sprzęt na ten sam model (tyle że działający)." To konsultant mi zaproponował wymianę na nowsze urządzenia
07-01-2018 20:17
To nie klijent nie przyzwyczajony tylko technik słabo przygotowany. Zlecenie ma wydrukowane w ręku na wymianę to przy mnie musi dzwonić i się jeszcze konsultowaći pytać o zgodę. Co mnie to obchodzi powinien przyjść wymienić i wyjść a a jak ma ochotę dzwoni [...]
07-01-2018 20:17
To nie klijent nie przyzwyczajony tylko technik słabo przygotowany. Zlecenie ma wydrukowane w ręku na wymianę to przy mnie musi dzwonić i się jeszcze konsultowaći pytać o zgodę. Co mnie to obchodzi powinien przyjść wymienić i wyjść a a jak ma ochotę dzwoni [...]
07-01-2018 17:06
Witam.Zgłosiłem na infolinii dekoder i funbox. Konsultanta umówiła mnie z technikum na wymianę funboxa na najnowszy, a dekoder samodzielnie miałem wymienić w salonie. Straciłem 2 godziny jazdy w korku i stanie w kolejce i pani w salonie mi powiedziała że n [...]