- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dane na dysku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dane na dysku
@Piotr0000Jeżeli były to bardzo ważne dane dla ciebie to przechowuje się w kilku miejscach, a nie na jednym dysku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dane na dysku
Reklamacja nic Ci nie da. Jeśli chcesz, żeby Orange poniosło odpowiedzialność, to pozew cywilny.
Co do faktycznych szans - będzie ciężko. Przestudiuj regulamin usługi TV. Orange nie ponosi żadnej odpowiedzialności z powodu błednie działającej usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dane na dysku
Tylko kwestia sprecyzowania swoich oczekiwań.
Poza tym w pomocy http://www.orange.pl/kid,4004953597,id,4004953835,title,Samsung-ICU-100-problemy-i-sposoby-ich-rozwi... (9 punkt w pytaniach i odpowiedziasz).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dane na dysku
Reklamacja złożona, dostałem informację że do 6.06 mam dostać odpowiedź, będę informował o sprawie jak dadzą już odpowiedź.
A dysk już jest w firmie odzyskującej dane, koszt nie mały.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dane na dysku
Czekamy i Orange do poprawy KOMUNIKATU wzywamy 🙂 @Artur zgłoś to gdzie trzeba 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dane na dysku
Jesteś pewien, że taki komunikat jak na screenie się nie pojawił?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dane na dysku
@Anonim W obecnej wersji oprogramowania, po podłączeniu nowego dysku informacja o usunięciu danych jest zdecydowanie bardziej widoczna i wymaga dwukrotnego potwierdzenia, zanim rozpocznie się formatowanie.