- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, czy ktoś z Was napotkał na podobny problem do mojego? Rzecz w tym, że po włączeniu opcji oglądania programu od początku nie można normalnie wyjść z tej opcji - wszystko zawiesza się. Wyświetla się ekran z możliwością wyjścia, ale nie ma żadnej reakcji po kliknięciu czegoooleiek. Nie można nawet zmienić kanału. Pomaga jedynie wyłączenie i włączenie dekodera. Jakiś czas temu miałem przez chwilę taki problem, ale samo przeszło, teraz od kilkunastu dni jest problem. Ktoś może ma tak samo?Co z tym najlepiej zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Lucek0 prawdopodobnie jest jakiś błąd e oprogramowaniu. Ja dziś w swoim dekoderze miałem wszystko na zwolnionych obrotach. Reset I po bólu
Nie twierdzę, że to złoty środek na wszystko, ale jak nie chcesz robić zgłoszenia i biegać na razie do salonu...resetnij po kolei oba urządzenia i dopiero wymieniaj
Nalegam na opowiedzenie nam jaki to sprzęt i jak połączony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oglądaj od początku - problem
@Lucek0 Na początek wróciłbym ustawienia fabryczne na dekoderze z poziomu menu (w razie czego przygotuj ID usługi TV -10 cyfrowe i PIN -4 cyfry). Później tak na zaś zrobiłbym to samo z modemem i dopiero wtedy zastanawiałbym się co dalej...
Opisz co to za dekoder i modem i jak są połączone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oglądaj od początku - problem
Owszem, spotykam się z tym problemem co jakiś czas. To jeden z łatwiejszych sposobów zawieszenia dekodera. Faktycznie, najczęściej pomaga tylko fizyczne wyłączenie, choć czasem wejście do menu serwisowego (D-C-D) i wyjście z niego też "odwiesza" sprzęt. Bez wielkiej różnicy, tyle że nie trzeba wstawać z fotela.
U mnie to się nie zdarza zbyt często, więc nie mam powodu do nerwowych reakcji, ale jeśli u Ciebie zaczęło to przeszkadzać w normalnym oglądaniu, to trzeba coś z tym zrobić. Czy zdarza Ci się to losowo na wszystkich kanałach, czy jest związane z jakimiś konkretnymi? Pytam, bo zweryfikowałbym wtedy czy problem i u mnie nie występuje (a wtedy byłby niezależny od Twojego sprzętu).
Nie zaczynałbym od resetu dekodera do ustawień fabrycznych bo to na pewno skasuje wszystkie ustawienia, może warto najpierw np. zrestartować FB. Jednak jeśli nic nie pomoże (włącznie z resetem fabrycznym) to pozostanie zgłoszenie uszkodzenia do BOK i wymiana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oglądaj od początku - problem
@j131 byłem przekonany, że tak jest na każdym kanale, gdzie jest ta opcja, ale po sprawdzeniu okazuje się, że na niektórych jest ok. Zawiesza się wszystko, np. Na TVN 24, Eurosports, Motowizja. Ale już na HBO, Cinemax, czy na kanałach dziecięcych jest ok. U mnie nie działa wtedy D-C-D i trzeba iść do dekodera 😬
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Lucek0 prawdopodobnie jest jakiś błąd e oprogramowaniu. Ja dziś w swoim dekoderze miałem wszystko na zwolnionych obrotach. Reset I po bólu
Nie twierdzę, że to złoty środek na wszystko, ale jak nie chcesz robić zgłoszenia i biegać na razie do salonu...resetnij po kolei oba urządzenia i dopiero wymieniaj
Nalegam na opowiedzenie nam jaki to sprzęt i jak połączony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oglądaj od początku - problem
@agat13 to ICU 100 podłączony kablem. Resetować do fabryki na razie nie chcę, bo mamy zlecone nagrania i pewnie wszytko się utraci. Może w weekend to jakoś ogarnę...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oglądaj od początku - problem
nagrania zlecone na multinagrywarce, czy na lokalnym dysku?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oglądaj od początku - problem
Na multinagrywarce w menu dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oglądaj od początku - problem
Dzięki, dobrze wiedzieć. Zmienia to sytuację. Wieczorem sprawdze czy błąd naprawi się po restarcie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »