- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Mam kłopot z dekoderem. Urządzenie jest nowe, mam je od około 2 tygodniu. Od wczoraj samoczynnie zaczął pojawiać się komunikat "uruchom ponownie / wyłącz". Ta plansza pojawia się normalnie po przytrzymaniu klawicza wyłączenia dekodera na pilocie. Tutaj następuje samoczynna akcja bez ruszana pilota. Czasami ten komunikat znika samoczynnie, czasami nie, a czasami wręcz mruga (pojawia się, znika, znowu pojawia się i tak w kółko). Do tego wyłącza się odtwarzanie filmu na netflix (wyłącza odtwarzanie i wraca do ekranu wyboru tytułu), podobnie na youtube. Podczas odtwarzania Orange TV potrafi wyłączyć obraz i po chwili włączyć. Nie da się korzystać z żadnej usługi w taki sposób.
Żeby wyeliminować wpływ pilota usunąłem parowanie z dekoderem, wyciągnąłem baterie. Bez rezultatu. Dalej dekoder żył własnym życiem.
Jeden raz podczas restartu pojawiła się plansza "android recovery".
Spotkał się ktoś z Was z takim zachowaniem? Wygląda na bubel programowy. Szukałem czy jest opcja przywrócenia do ustawień fabrycznych, nie znalazłem. Może tylko wymiana urządzenia w ramach reklamacji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@tmuchanapisał(-a)...
Chodzi mi bardziej o coś w rodzaju przywrócenia do ustawień fabrycznych
...
No to jeśli udało się wejść do "recovery" to tam jest "wipe data/factory reset", niczego bardziej "fabrycznego" się nie znajdzie w Android TV.
IMHO uszkodzony, zgłoś to jutro na czacie przez BOK, prawie pewne że zlecą wymianę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream - problem
@tmucha tu masz pokazane jak wykonać reset
jeśli jednak to nie pomoże to podejrzewam że czeka Cię wymiana na model bez wad.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream - problem
Miałem podobny przypadek, poczytaj to: https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/4K-stream-problem-po-pierwszym-uruchomieniu/td-p/321176
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream - problem
@slav72 taki restart wykonywałem. Nawet dekoder sam z siebie się zrestartował już kilka razy. Chodzi mi bardziej o coś w rodzaju przywrócenia do ustawień fabrycznych
Chociaż teraz tak mi się wydaje, że to może być problem nawet z pamięcią i bez wymiany dekodera się nie obejdzie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream - problem
Ja robiłem reset, czyli w ustawieniach systemowych dekodera>ustawienia urządzenia>uruchom ponownie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@tmuchanapisał(-a)...
Chodzi mi bardziej o coś w rodzaju przywrócenia do ustawień fabrycznych
...
No to jeśli udało się wejść do "recovery" to tam jest "wipe data/factory reset", niczego bardziej "fabrycznego" się nie znajdzie w Android TV.
IMHO uszkodzony, zgłoś to jutro na czacie przez BOK, prawie pewne że zlecą wymianę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream - problem
@j131 też to robiłem, ale bez efektów. Za którymś razem udało mi się wejść w ustawienia dekodera i zrobiłem uruchom ponownie, tak jak pisałem w poście z 19 lipca i od tamtego momentu nie było więcej jakiś dziwnych zdarzeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream - problem
@slawmognapisał(-a)@j131 też to robiłem, ale bez efektów. Za którymś razem udało mi się wejść w ustawienia dekodera i zrobiłem uruchom ponownie, tak jak pisałem w poście z 19 lipca i od tamtego momentu nie było więcej jakiś dziwnych zdarzeń.
No to bardzo dobrze, choć trochę zagadkowo. Może rzeczywiście chodzi o jakieś aktualizacje oprogramowania które nie poszły od razu jak należy? Sprawdziłeś jaką wersję masz teraz a jaka była na początku?
Nie można jednak wykluczyć że twój przypadek i ten @tmucha są inne, tym bardziej że tak do końca nie wiadomo co w Twoim przypadku było przyczyną problemów.
Wszystko co ja piszę na temat tych dekoderów traktujcie ze zdrową dawką sceptycyzmu, bo nigdy takiego na oczy nie widziałem i zgaduję tylko na podstawie ogólnej intuicji i tego co piszecie, mogę się oczywiście mylić. Takie przypadki są znane, choć rzadkie 😉.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream - problem
Muszę się mocno walnąć w piersi, bo wprowadziłem wszystkich w błąd.😮 Robiłem "resetowanie' a nie uruchom ponownie. Czyli "ustawienia" >ustawienia urządzenia> informacje> resetowanie.
@j131 przy pierwszym uruchomieniu dekodera 15 lipca uruchomiła się aktualizacja, teraz jest wersja 10.2.60 a jaka była przed, nie wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K Stream - problem
Powiem Wam, że dzisiaj jak ja złość - wszystko działa jak należy 🤯 Wczoraj ciagle włączał się tryb recovery. Dekoder sam się resetował, nie można było wejść w normalny tryb pracy. Na noc wyłączyłem zasilanie. Włączyłem dzisiaj chwilę po 9. Jak ja razie wszystko pracuje poprawnie. Ale i tak jutro zgłoszę na BOK.
- « Poprzedni
- Następny »