Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2064
  • 11643
  • 52

Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera

Ja bym zgłosił usterkę dekodera i go wymienił w salonie, być może wcale nie da się aktualizować oprogramowania, po co marnować czas na testy 😎


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera

z pokoju do pokoju bliżej niż do salonu *)

 

---
*) sprawdzić, czy pokój to nie salon


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 22
  • 0

Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera

Zrobiłem tak jak tutaj napisali:

@Pablo5  "Wyłącz dekoder i modem a następnie włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem. Następnie włącz dekoder."

@agat13  "Zrestartuj oba urządzenia.Sparuj ponownie dekoder z routerem FB. Powinno pomóc "

Tyle że dekoder połączyłem 15 min później.

Nie minęło jeszcze 24h ale chyba pomogło bo telewizor działa zobaczę po upływie 24h jak stan wygląda. Bo mniej więcej po tym czasie pobiera tą aktualizacje


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12983
  • 53303
  • 619

Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera

@bambo523 Prawidłowo, obu na raz się nie włącza. Kolejno: pierwszy modem, po jego podniesieniu dopiero dekoder.

Jeśli teraz połączenie działa poprawnie, to i aktualizacja powinna wejść bez problemu. Jeśli nie, dekoder do wymiany 🙂


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 22
  • 0

Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera

Wypróbowałem wiele rzeczy z tematu. Lecz pomógł restart modemu i nie dzielenie wifi na konto gościa. Lecz po 3 dniach była dziś przerwa w dostawie prądu. Problem powrócił? Czy to normalne bo nie łączy się automatycznie i muszę znowu WPS-em się łączyć.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22116
  • 181

Codzienny komunikat o aktualizacji dekodera


@bambo523napisał
...
Problem powrócił?
....

Nie wiem. Powrócił? Który problem? Aktualizacja czy połączenie? Zgłosiłeś uszkodzenie dekodera  do BOK?

Wyłączanie dekodera czy nawet rutera z prądu nie powinno powodować żadnych problemów. U mnie w każdym razie nie powoduje.