- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
No wlasnie nie był taki sam dlatego pytałem kilku konsultantów czy moge zostać przy starym skoro dostałem pozwolenie to czemu ja mam dalej tracic czas na ta głupia firmę...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
Ale ja juz składałem reklamacje jak widać na załączonym obrazku została rozpatrzona pozytywnie wiec znów mam to robić ? Ile można
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
@Domino1994 Teraz rozumiem. Masz rację, ale jeśli bałagan wpisów w systemie jest nie do przejścia pozostaje czekać i reklamować reklamację...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
tylko ze mam opłacić rachunek do 24 i jak mam to zrobic mam im dac te 600zl za free ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
@Domino1994 Jeśli sprawa jest w toku, to teoretycznie nie musisz płacić. Nie ponosisz winy i opłacając regularnie faktury jesteś ok. To zaś jest opłata dodatkowa wynikająca z bałaganu, a nie Twojej winy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
Ale jak w toku jak na załączonym obrazku widać ze reklamacja została rozpatrzona pozytywnie ze sprzet został przypisany do mojego konta. Ja 11.12 dzwoniłem i mówiono ze wszystko jest tak jak trzeba a 12.12 dostałem obciążenie za nie oddanie sprzętu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
@Domino1994 szczerze? Ignorowałbym
karę. Jesteś w porządku, co potwierdzono na infolinii i na papierze. Nie masz nadmiaru sprzętu i zwróciłeś nowy, który można wydać innemu abonentowi. Operator zabalaganil, a Ty nic niezgodnego z umową nie zrobiłeś...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
oooo to to właśnie tak samo uważam ! dlatego nie mogę pojąć tego dlaczego teraz znów to ja mam dzwonic po raz enty i się prosić o to aby oni to dograli po raz kolejny no ileż można... czlowiek też ma swoje zycie a nie tylko siedzi i rozmawia z konsultantami..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś