Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

zwrot dekodera

Anonim

Nie dotyczy

zwrot dekodera

@Domino1994  musisz dzwonić i reklamować, tak jak @Piotrekk85  pisze 😉


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 27
  • 0

zwrot dekodera

A ja jutro po prostu udam sie do salonu z wszystkimi papierami lisowymi ktore od nich dostałem tj. protokół zdania sprzetu, list z potwierdzeniem uznania reklamacji i przypisania sprzetu do konta, screeny rozmow z konsultantami i powiem ze nie wyjde z tego salonu do poki tego nie ogarną. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32340
  • 36323
  • 1367

zwrot dekodera

Kolejny bezsensowny pomysł. W salonie nie rozpatrują reklamacji.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 27
  • 0

zwrot dekodera

bezsensowny pomysł ? zwróciłem dekoder w salonie więc to chyba oni się tym zajmowali ? to może teraz ja mam za tym dalej chodzic ? ja mam to gdzieś na wszystko mam papiery podpisane, podbite przez orange to co mnie to obchodzi ? niech robia co chca ja nic nie bede im placic. A jesli im nie pasuje to prosze kierować sprawę do sądu nie ma opcji aby ją wygrali.. 

 

Nie mogę zrozumieć toku myślenia Twojego.. czemu mam znów jakas reklamacje robic skoro ja mam w domu PAPIER iż uwzglednili reklamacje to co ja mam robic reklamacje od reklamacji a potem reklamacje od reklamacji reklamacji ? jestesmy nadal powazni ? ja nie mam czasu aby latac za ich błedami. Za błedy się płaci ja bym płacił więc niech płaca 🙂 czemu ja mam sie tym przjemowac ? ja czlowieku od polotrej miesiaca to zalatwiam i niby wszystko juz jest ok a jednak nie do konca to ile mozna ? kto mi odda pieniadze za stracony czas przez ich niedouczonych kosultantow ? Kogos bez przygotowania do pracy dawac do kontaktu z ludzmi gdzie rozstrzyga sie sprawy zwiazane z pieniedzmi ? serio nadal ja mam chodzic/dzwonic za tym ? 

Jeszcze nawiąże do tego, że rozmowy/ sugestie konsultantów nie są w umowie ale jednak są na papierze to chyba mnie ktoś wprowadził w błąd nie ja orange tak ? to w takim razie niech konsultant pokryje koszty swojego błędu proste 😉 

 

____________

* Scalono wpisy - Wiktor


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32340
  • 36323
  • 1367

zwrot dekodera

@Domino1994: a ja nie rozumiem Twojego toku myślenia. Prosisz mnie o pomoc, to Ci radzę, a Ty tak robisz swoje. Możesz robić co chcesz, ale wydaje mi się, że chcesz mieć problem z głowy.

Na początek zacznij od sprawdzenia czy kwota opłaty za zwrot sprzętu wisi na koncie na Mój Orange.

Może już została anulowana a korespondencja się rozminęła?

Jeśli nadal wisi, to złóż reklamację w kanałach zdalnych (infolinia/czat). Oczywiście możesz złożyć w salonie ale najpierw długo poczekasz w kolejce i najprawdopodobniej dowiesz się by zadzwonić na infolinię - to co radzimy na forum 🙂

Czemu Ty masz się zajmować? Niestety tak działa prawo telekomunikacyjne, że jak zdaży się jakiś "szit" - trzeba samemu. Co do błędu doradcy - dostałeś przeprosiny za błędne informacje. Zwróć uwagę na to co pisałem wcześniej - jak nie doszło do sprzedaży te informacje nie są wiążące. Oczywiście możesz nic nie robić. Dla niektórych czyste konto w BIG jest wartością, dla innych nie.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18477
  • 52893
  • 716

zwrot dekodera

@Domino1994 

Rozumiem Twoje niezadowolenie. Czasami jako klienci dostajemy takie kwiatki od operatora.

Jak już wcześniej wspomniałem, zadzwoń dziś na infolinię. Podaj numer sprawy i wyjaśnij. Jak dobrze trafisz, to od ręki na infolinii powinno dać się wyjaśnić.

Życzę trafienia kumateho konsultanta.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 27
  • 0

zwrot dekodera

Po rozmowie z konsultantem dowiedziałem sie ze mam zapłacicie rachunek z kwota samego abonamentu a na notę obciążeniowa znów składają reklamacje wydłużono mi czas spłaty tego zobowiązania o miesiąc aby zdążyć spraw dograć i nie być w rejestrze dłużników. Sam nie wiem czy to dobre rozwiązanie czy nie 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13071
  • 53633
  • 625

zwrot dekodera

@Domino1994 masz więc miesiąc czasu na rozpatrzenie reklamacji. Poczekaj co z tego wyjdzie.