- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
Witam. Mam pytanie do szanownych tutaj zgromadzonych osób. Sprawa wygląda tak, że przedłużyłem umowę orange love z nowym telefonem i w paczce dostałem telefon i dekoder oraz wiadomość, że mam oddać stary. Skontaktowałem się z biurem obsługi bodajże 3-4 razy aby mieć pewność czy mogę zostać przy starym dekoderze a odesłać nowy (nie chciałem rozkręcać listew itp.) otrzymałem odpowiedź, że jeśli on działa i chce z niego korzystać to oczywiście, że mogę. Aby mieć sto procent pewności zdecydowałem się także zapytać na czacie online i dostałem taką sama odpowiedź (posiadam screeny rozmów) więc zadowolony myślę ja zrobiłem wszystko ok zaniosłem nowy dekoder do salonu otrzymałem notkę o zwrocie sprzętu i maila iż moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, przepraszają za sytuację i że sprzęt został zapisany do mojego konta więc super zadowolony. I teraz pojawia się problem wczoraj tj. 12.12.20 dostałem nową fakturę na której widnieje kwota obciążenia za brak zwrotu sprzętu. Jak dla mnie to brzmi nie poważnie... straciłem wiele pieniędzy na dzwonienie po infoliniach i załatwiania tego a na koniec dostałem kare i co moi drodzy w takiej sytuacji zrobić ? bo ja mam już serdecznie dość tego użerania się z orange … mogę im również oddać ten stary dekoder ale no ludzie bądźmy poważni bo to brzmi co najmniej śmiesznie. Dziękuje za każda odpowiedzi i pozdrawiam 🙂 dużo zdrowia życzę 🙂
___________
* W temacie doprecyzowano kategorię i etykiety. Uporządkowano wpisy - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
@Domino1994 jak byś oddał stary dekoder, to nie było by problemu.
Przy zdaniu nowego dekodera pojawiają się problemy, bo nie przewidziane jest , że klient inaczej postąpi, zdając nowy dekoder.
Coś w systemie nie zadziałało lub osoba przyjmująca sprzęt w salonie czegoś nie dopatrzyła. Czy masz dokument potwierdzający zwrot sprzętu? Trzeba sprawdzić jakie dane zostały wprowadzone.
Obecnie zostaje wyjaśnić sytuację po przez ponowną reklamację. Pewnie fakturę dobrze będzie opłacić łącznie z karą, zanim reklamacja zostanie rozpatrzona. Płatność proponuję wykonać z karą, aby nie było zaległości, a w najgorszym wypadku wciągnięcia na listę dłużników. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, kara za dekoder będzie zwrócona np. w firmie nadpłaty na poczet przyszłych rachunków lub na konto.
Co do połączeń z infolinią, proponuję dzwonić od konkurencji lub zakupić starter Orange za 5 PLN. Koszt połączenia wynosi 1,5 PLN za połączenie, niezależnie od czasu rozmowy. Na koncie jest 5 PLN, ważne 14 dni, więc wystarczy na trzy połączenia.
Co do reklamacji dobrze dołączyć jest wszystkie posiadane dokumenty w sprawie, również rozmowę na czacie.
Przykro czytać takie historie, ale trzeba przez czyjąś nieuwagę lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów sprawę odkręciç.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
Chodzi o to, że ja tutaj nie czuje abym zrobił coś źle. Kontaktowałem się w tej sprawie z biurem obsługi kilka razy i czatem online mam screeny rozmów z konsultantem no to skoro oni mnie poinformowali, że mogę zostać przy tym dekoderze to moja to jest wina ? Ja jak w pracy popełnię błąd to musze za to zapłacić a tutaj ja mam płacić za kogoś niedopatrzenie albo niewiedze albo słabe przygotowanie do pracy ? Posiadam notkę zwrotu sprzętu do salonu. Posiadam screeny rozmów z konsultantami. Posiadam tak że maile z pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji która oczywiście złożyłem już jakiś czas temu. Więc ja jako klient dzownie, pisze dostaje odpowiedź, że mogę a jednak nie mogę ? A poza tym to ja 11.12.2020 dzwoniłem do Orange i otrzymałem odpowiedź, że jest ok wszystko a jednak..
"jak byś oddał stary dekoder, to nie było by problemu." Tylko problem w tym, że ja pytałem czy mogę zostać przy starym więc to był chyba wybór klienta z którego sprzętu chce korzystać. Rozumiem gdyby było pisane/ mówione mi, ze mam oddać stary ale jak sam Kolega widzi nic takiego nie ma.
____________
* Scalono wpisy - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
@Domino1994 może nie dopowiedziałem, że źle wprowadzone zostało zdanie sprzętu przez konsultanta w salonie. Co do informacji udzielanych na infolinii/czacie, to różnie z tym bywa. Zdaża się że pisane/mówione jest tak, że klient jest wprowadzany w błąd. Najgożej, że to klient musi później odkręcać, a konsultant nie ma żadnej konsekwencji.
Czy masz potwierdzenie zdania sprzętu w salonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
Oczywiście, że mam notkę oddania sprzętu w salonie ale ja już im to też mówiłem i nadal nic. Okej rozumiem czyli ja mam ponosić konsekwencje tego, że orange ma słabych pracowników ? to przecież w sądzie to ja bym tutaj wiadomo.. ale no chciałbym to załatwić jak ludzie. Dlaczego ja mam teraz płacić więcej a potem mają mi odsyłać skoro ja nic nie zrobiłem mało tego ja mogłem odesłać nowy po pierwszej rozmowie i mieć to gdzieś ale zająłem się tym z zaangażowaniem i dzwoniłem w ciągu tego czasu naście razy i pisałem i każdy mówił, że jest ok. Ja nawet wczoraj zostałem o tym poinformowany a dziś dostałem notkę obciążeniową haha..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
@Domino1994 tak czasami wygląda błąd w korpo, a cierpi klient, bo tak został poinformowany.
Zadzwoń na infolinię i jak uda się trafić na kompetentnego konsultanta, to sprawa powinna zostać uregulowana od ręki. Podczas rozmowy, musisz wyczuć, czy konsultant temat ogarnie i zaangażuje się w pomoc. Liczę, że sprawę uda się załatwić w końcu pozytywnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
A ja chyba to po prostu zleje poinformuje ich tylko mailem bo już nie mam ochoty z nimi rozmawiać jak poczynią kroki prawne to ja dobrze wiem jak się to skończy jest cos takiego jak ochrona konsumenta albo jak wprowadzenie klienta w błąd i ja nie będę dalej robić z siebie idioty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
@Domino1994 niestety Orange nie udostępnia już e-maila do kontaktu z klientem. Kanały kontaktu to: infolinią, czat, salon lub list tradycyjny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
I na przyszłość nie upubliczniaj prywatnych rozmów bez zgody rozmówcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zwrot dekodera
@Domino1994 pytanie: czy stary i nowy dekoder były takie same? Chodzi o model...jeśli tak, to wystarczyło wymienić samo pudełko, a resztę kabli i zasilacz zostawić ze starego zestawu...
- « Poprzedni
- Następny »