- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozbieżności między umową klienta a Orange
Szukam kontaktu do Dyrektora biura obsługi klienta. Mam problem z rozbieżnością między zapisami w mojej umowie firmowej, a zapisami w tzw metryczce (skrócona wersja umowy wykorzystywana przez pracowników Orange). Moje reklamacje (wysłałam 3) są zbywane przez doradców. Nie otrzymałam też informacji, mimo iż prosiłam, gdzie dalej mogę odwoływać się w tej sprawie. Wygląda na to, jakby ktoś z nich zrobił błąd i chcą to zamieść pod dywan, moim kosztem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozbieżności między umową klienta a Orange
@ElżbietaK niestety wszelkie sprawy do załatwienia tylko przez podane sposoby kontaktu w linku:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Kontaktu do wyższych władz Orange niestety na NO nikt nie poda, bo ich nie zna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozbieżności między umową klienta a Orange
Powinni mi to podać w BOK, ale tam pominęli moje pytanie milczeniem. Czyli nie ma możliwości, żeby się gdziekolwiek odwołać? Pozostaje sąd?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozbieżności między umową klienta a Orange
@ElżbietaK jeszcze zostaje UOKIK, UKE, ewentualnie pomoc prawna dla klientów indywidualnych w urzędzie właściwym dla Twojego zamieszkania.
edit:
12 lat temu pojechałem bezpośrednio do głównej siedziby Orange i załatwiłem sprawę bezpośrednio z przedstawicielem zarządu. Niestety telefon kontaktowy, który otrzymałem tego dnia już jest nieaktualny. Taki wypad jest czasochłonny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozbieżności między umową klienta a Orange
@ElżbietaK Wszystko zależy jakiego rodzaju są to rozbieżności. Jako klient biznesowy możesz mieć opiekuna, który dedykowany jest do obsługi twojej firmy. To on powinien się zajmować wszelakimi wyjaśnieniami problemów umownych. Trudno jest coś doradzić jak nie znamy sprawy...
P.S. @ketrasaArtur To klient biznesowy, więc i tryb załatwiania reklamacji i usługi mogą być inne...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozbieżności między umową klienta a Orange
Nasz opiekun jest specyficzny - nie odbiera telefonów, rzadko odpowiada na maile i ogólnie nic nie może. Skwitował tę sytuację: "nic się już nie da zrobić". Jestem pod wrażeniem (negatywnym), jak lekceważą i ignorują klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozbieżności między umową klienta a Orange
@ElżbietaK Muszę przyznać, że sytuacja dość specyficzna. Jednak podtrzymuję opinię, że to opiekun jako ta pierwsza linia kontaktu firmy z operatorem jest zobowiązany do udzielenia wszelakiej pomocy i informacji dotyczących umowy. Zawsze można się na owego opiekuna poskarżyć, że nie dotrzymuje terminów czy złożonych deklaracji. Przypuszczam, że ma kierownika czy dyrektora, który odpowiada za jego pracę.
Są jednak sytuacje, gdzie i opiekun niewiele może. Miałem taki przykład w zapisie umowy znajomego, który to zapis był irracjonalny, ale skoro Operator podpisał, to niech się męczy i dostarcza zgodnie z umową 🙂
Wszystko idzie negocjować, choć nie zawsze uda się osiągnąć cel.
Umowa powinna być archiwizowana i dostęp do niej systemowy powinien być osiągalny dla opiekuna. Tu już można zweryfikować różnice w obu dokumentach...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozbieżności między umową klienta a Orange
@ElżbietaK nie dostałaś żadnych odpowiedzi na reklamację? Czy po prostu ich nie uznali? Uderzaj wyżej nie ma się co dalej szarpać w Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozbieżności między umową klienta a Orange
Dostałam odpowiedź na reklamację, która zawierała "okrągłe" formułki, nie odnosząc się do samego problemu. I BOK uznało, że jest to pełna i prawidłowa odpowiedź. Nie odpuszczam i dalej szukam, gdzie uderzyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozbieżności między umową klienta a Orange
@ElżbietaK po drodze skontaktowałbym się z Rzecznikiem Klienta Orange, choćby pisząc na ogólny adres do korespondencji "tradycyjnej":
Rzecznik Klienta Orange
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »