- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam pytanie: czy ktoś wysłał rezygnację umowy Orange na adres email kontakt@orange.com i czy jest on aktualny? Jeśli tak, to czy otrzymaliście odpowiedź od Orange potwierdzającą przyjęcie rezygnacji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Adres email kontakt@orange.com jest poprawny, otrzymałem potwierdzenie, że usługa zostanie wyłączona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rezygnacja wysłana przez email
Wg danych we wzorach odstąpienia od umowy, jest on aktualny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rezygnacja wysłana przez email
@bytom2009 jeżeli masz takie dane wpisane w warunkach umowy, to jak najbardziej możesz z takiego kanału odstąpienia skorzystać. Osobiście wysyłałem albo listem, albo składałam wniosek o odstąpienie w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rezygnacja wysłana przez email
@bytom2009 Możesz nawet w tygodniu i godzinach pracy napisać na czacie konsultantowi, że rozwiązujesz umowę i dyspozycje co dalej 🙂
Po rozmowie przychodzi SMS z potwierdzeniem. Uważam, że najlepsza metoda 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rezygnacja wysłana przez email
@bytom2009napisał(-a)Mam pytanie: czy ktoś wysłał rezygnację umowy Orange na adres email kontakt@orange.com i czy jest on aktualny? Jeśli tak, to czy otrzymaliście odpowiedź od Orange potwierdzającą przyjęcie rezygnacji?
Ja nie wysłałem. Email nie jest protokołem dającym gwarancję doręczenia przesyłki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rezygnacja wysłana przez email
Pytam, ponieważ znalazłam ten e-mail w internecie i rezygnuję z telefonu stacjonarnego, który był w domu przez 30 lat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rezygnacja wysłana przez email
@bytom2009 to pewniej będzie jak rezygnację złożysz w salonie lub wyślesz listem na adres korespondencyjny. Oficjalne kanały kontaktu podane są na stronie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rezygnacja wysłana przez email
ketrasaArtur Tak, ale na razie nie mogę nic zrobić, ponieważ minął dopiero jeden dzień od wysłania. Jeśli nie będzie odpowiedzi z ich strony, będę kontynuował działania, a teraz muszę poczekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rezygnacja wysłana przez email
@bytom2009 od jakiegoś czasu e-maile nie są w Orange oficjalnymi kanałami kontaktu z klientem. Jak chcesz mieć potwierdzenie złożenia wypowiedzenia na daną usługę, to najlepiej będzie takie wypowiedzenie złożyć w salonie Orange. Nie musisz czekać na odpowiedź od strony Orange, o ile w ogóle dostaniesz odpowiedź na wysłanego e-amiala.
Jak nie chcesz iść do salonu, to propozycja @Ron złożenia wypowiedzenia na czacie jest godna rozważenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rezygnacja wysłana przez email
@bytom2009napisał(-a)Jeśli nie będzie odpowiedzi z ich strony, będę kontynuował działania
MAXowi wypowiedz
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »