- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
napisałem reklamację w październiku 2017 do dziś nie dostałem odpowiedzi. Na infolinii twierdzą że odpowiedzi nie dostałem a dział reklamacyjny twierdzi że dostałem.Ta firma jest niepoważna nie umie przyznać się do prostego błędu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
Numer reklamacji wisi w Orange Online? (Obsługa - Status zgłoszeń)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
Pamiętaj, że obowiązek aktualizacji danych kontaktowych spoczywa na Tobie jako kliencie (jeśli zmieniałeś dane).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
mam treść reklamacji mam odpowiedz na reklamację tylko że odpowiedz jest nie na temat czyli odpowiedzi nie ma. a oni kręcą. Tej firmy chyba prawo nie obowiązuje. Jak popełnili błąd to niech się przyznają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
dzwoniąc do nich twierdzą że odpowiedzi nie dostałem na tą konkretną reklamację .I mam rację a dział reklamacyjny nie chce przyznać się do błędu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
Czyli odpowiedź dostałeś, ale Twoim zdaniem nie na temat. Więc o co chodzi? Jeśli się nie zgadzasz, należało odwołać się od rozwiązania reklamacyjnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
według mnie i konsultantów orange odpowiedzi nie dostałem. Tylko dział reklamacyjny który popełnił błąd nie przyznaje się do błedu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
reklamacja dotyczyła usług mobilnych a niby ta odpowiedz która dostałem dotyczy neostrady. o reklamacji w tej odpowiedzi nie ma ani słowa. Odpowiedz nie dotyczy tej reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
reklamacja brak odpowiedzi
To się odwołaj, czyli napisz odwołanie od otrzymanej odpowiedzi nie na temat. Jeśli twierdzisz że tzw. dział reklamacyjny nie przyznaje się do czegoś, to masz kolejne instytucje (UKE, Rzecznik Praw Konsumenta), w których to możesz zrobić.
- « Poprzedni
- Następny »