Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

reklamacja brak odpowiedzi


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7467
  • 136

reklamacja brak odpowiedzi

Proponuję ponownie złożyć Reklamację.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

łożyłem nie raz .A oni traktują klienta jak powietrze. Nie odpowiedzialna firma.

Płać i nie odzywaj się.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

reklamacja brak odpowiedzi

Co innego jest brak odpowiedzi (co podałeś w temacie), a błędna odpowiedź. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 30 dni uznaje się że jest pozytywna. Przepisy nie wiele mówią co to takich pomyłek. A ogólne przepisy kodeksu cywilnego co do błędów - na różne sposoby można interpretować.

Jeśli sugerowałbym samemu wysłać mailem reklamację na bok@orange.pl (podaj swoje dane, numer usługi właściwej) i napisz, że oczekujesz merytorycznej odpowiedzi w części o którą Ci chodzi. W tej jak będziesz miał odpowiedź (nawet taką że odpowiedź jest udzielona), przekaż sprawę do UKE np. w postępowaniu ADR.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

reklamacja brak odpowiedzi

Ważne też jest jak formułujesz zgłoszenia. Jeśli powielasz te same treści, to raczej nic nowego się nie wydarzy. Wtedy napisz do UKE lub skorzystaj z pomocy rzecznika konsumentów, które Ci mogą pomóc poprawnie sformułować zgłoszenie (a to połowa drogi do sukcesu).

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

po pierwsze odpowiedzi nie było ponieważ nie było tam żadnej wzmianki o reklamacji. pismo które od nich dostałem dotyczyło zupełnie czegoś innego. 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

Ta firma chyba liczy tylko na to żeby naciągać klientów. Zamiast pomóc im rozwiązać problem ,który wyniknął z ich błędu.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

reklamacja brak odpowiedzi

W szablonach pism, które Orange stosuje jest zawsze wzmianka o dacie przyjęcia Twojej sprawy. Jeśli się pokrywa, to może być też taka sprawa. Poza tym warto sprawdzić czy Twoje zgłoszenie spełnia znamiona reklamacji - piszesz na forum dosyć chaotycznie i być może takie a nie inne potraktowanie sprawy. A nie każde zgłoszenie do Orange jest reklamacją: poza podaniem danych (co chyba oczywiste), trzeba przedstawić "w sposób wymierny" swoje oczekiwanie wobec Orange i muszą się one mieścić w temacie "reklamacji usług telekomunikacyjnych".

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

reklamacja była składana telefonicznie i był przyznany nr reklamacji.Czyli konsultant przyjął tą reklamacje przez telefon.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

zawsze potwierdzam przez telefon z konsultantem że jest to reklamacja i proszę o odsłuchanie rozmów i kopie rozmów na mój mail.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

reklamacja brak odpowiedzi

Okej ale ważne jest to co jest w środku. A możesz mniej więcej przedstawić czego dotyczyła sprawa?