24-02-2018
15:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
15:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
15:53
reklamacja brak odpowiedzi
łożyłem nie raz .A oni traktują klienta jak powietrze. Nie odpowiedzialna firma.
Płać i nie odzywaj się.
24-02-2018
15:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
15:54
reklamacja brak odpowiedzi
Co innego jest brak odpowiedzi (co podałeś w temacie), a błędna odpowiedź. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 30 dni uznaje się że jest pozytywna. Przepisy nie wiele mówią co to takich pomyłek. A ogólne przepisy kodeksu cywilnego co do błędów - na różne sposoby można interpretować.
Jeśli sugerowałbym samemu wysłać mailem reklamację na bok@orange.pl (podaj swoje dane, numer usługi właściwej) i napisz, że oczekujesz merytorycznej odpowiedzi w części o którą Ci chodzi. W tej jak będziesz miał odpowiedź (nawet taką że odpowiedź jest udzielona), przekaż sprawę do UKE np. w postępowaniu ADR.
Jeśli sugerowałbym samemu wysłać mailem reklamację na bok@orange.pl (podaj swoje dane, numer usługi właściwej) i napisz, że oczekujesz merytorycznej odpowiedzi w części o którą Ci chodzi. W tej jak będziesz miał odpowiedź (nawet taką że odpowiedź jest udzielona), przekaż sprawę do UKE np. w postępowaniu ADR.
24-02-2018
15:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
15:56
reklamacja brak odpowiedzi
Ważne też jest jak formułujesz zgłoszenia. Jeśli powielasz te same treści, to raczej nic nowego się nie wydarzy. Wtedy napisz do UKE lub skorzystaj z pomocy rzecznika konsumentów, które Ci mogą pomóc poprawnie sformułować zgłoszenie (a to połowa drogi do sukcesu).
24-02-2018
16:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
16:00
reklamacja brak odpowiedzi
po pierwsze odpowiedzi nie było ponieważ nie było tam żadnej wzmianki o reklamacji. pismo które od nich dostałem dotyczyło zupełnie czegoś innego.
24-02-2018
16:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
16:02
reklamacja brak odpowiedzi
Ta firma chyba liczy tylko na to żeby naciągać klientów. Zamiast pomóc im rozwiązać problem ,który wyniknął z ich błędu.
24-02-2018
16:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
16:05
reklamacja brak odpowiedzi
W szablonach pism, które Orange stosuje jest zawsze wzmianka o dacie przyjęcia Twojej sprawy. Jeśli się pokrywa, to może być też taka sprawa. Poza tym warto sprawdzić czy Twoje zgłoszenie spełnia znamiona reklamacji - piszesz na forum dosyć chaotycznie i być może takie a nie inne potraktowanie sprawy. A nie każde zgłoszenie do Orange jest reklamacją: poza podaniem danych (co chyba oczywiste), trzeba przedstawić "w sposób wymierny" swoje oczekiwanie wobec Orange i muszą się one mieścić w temacie "reklamacji usług telekomunikacyjnych".
24-02-2018
16:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
16:08
reklamacja brak odpowiedzi
reklamacja była składana telefonicznie i był przyznany nr reklamacji.Czyli konsultant przyjął tą reklamacje przez telefon.
24-02-2018
16:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
16:10
reklamacja brak odpowiedzi
zawsze potwierdzam przez telefon z konsultantem że jest to reklamacja i proszę o odsłuchanie rozmów i kopie rozmów na mój mail.
24-02-2018
16:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-02-2018
16:18
reklamacja brak odpowiedzi
Okej ale ważne jest to co jest w środku. A możesz mniej więcej przedstawić czego dotyczyła sprawa?