Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

[ Edytowane ]

napisałem reklamację w październiku 2017 do dziś nie dostałem odpowiedzi. Na infolinii twierdzą że odpowiedzi nie dostałem a dział reklamacyjny twierdzi że dostałem.Ta firma jest niepoważna nie umie przyznać się do prostego błędu.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 28, Specjalista
  • 1803
  • 1223
  • 71

reklamacja brak odpowiedzi

Numer reklamacji wisi w Orange Online? (Obsługa - Status zgłoszeń)

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 19973
  • 10023
  • 1022

reklamacja brak odpowiedzi

To poproś o kopię i/lub dowiedz się w jakiej formie wysłana była odpowiedź (mail, czy tradycyjna poczta, jaki mail, jaki adres korespondencyjny).

Pamiętaj, że obowiązek aktualizacji danych kontaktowych spoczywa na Tobie jako kliencie (jeśli zmieniałeś dane).
Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Proszę o głos na pomysł - kliknij tutaj Emotikon: Szczęśliwy
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

 
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

mam treść reklamacji mam odpowiedz na reklamację tylko że odpowiedz jest nie na temat czyli odpowiedzi nie ma. a oni kręcą. Tej firmy chyba prawo nie obowiązuje. Jak popełnili błąd to niech się przyznają.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

dzwoniąc do nich twierdzą że odpowiedzi nie dostałem na tą konkretną reklamację .I mam rację a dział reklamacyjny nie chce przyznać się do błędu.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 28, Specjalista
  • 1803
  • 1223
  • 71

reklamacja brak odpowiedzi

Czyli odpowiedź dostałeś, ale Twoim zdaniem nie na temat. Więc o co chodzi? Jeśli się nie zgadzasz, należało odwołać się od rozwiązania reklamacyjnego. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

według mnie i konsultantów orange odpowiedzi nie dostałem. Tylko dział reklamacyjny który popełnił błąd nie przyznaje się do błedu

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

reklamacja dotyczyła usług mobilnych a niby ta odpowiedz która dostałem dotyczy neostrady. o reklamacji w tej odpowiedzi nie ma ani słowa. Odpowiedz nie dotyczy tej reklamacji.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 26, Specjalista
  • 824
  • 590
  • 71

reklamacja brak odpowiedzi

Chyba jaśniej się nie da:
To się odwołaj, czyli napisz odwołanie od otrzymanej odpowiedzi nie na temat. Jeśli twierdzisz że tzw. dział reklamacyjny nie przyznaje się do czegoś, to masz kolejne instytucje (UKE, Rzecznik Praw Konsumenta), w których to możesz zrobić.
0 Lubię to
Odpowiedz