Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

[ Edytowane ]

napisałem reklamację w październiku 2017 do dziś nie dostałem odpowiedzi. Na infolinii twierdzą że odpowiedzi nie dostałem a dział reklamacyjny twierdzi że dostałem.Ta firma jest niepoważna nie umie przyznać się do prostego błędu.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 27, Specjalista
  • 1583
  • 981
  • 55

reklamacja brak odpowiedzi

Numer reklamacji wisi w Orange Online? (Obsługa - Status zgłoszeń)

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 38, Guru ***
  • 17025
  • 8158
  • 893

reklamacja brak odpowiedzi

To poproś o kopię i/lub dowiedz się w jakiej formie wysłana była odpowiedź (mail, czy tradycyjna poczta, jaki mail, jaki adres korespondencyjny).

Pamiętaj, że obowiązek aktualizacji danych kontaktowych spoczywa na Tobie jako kliencie (jeśli zmieniałeś dane).
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

 
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

mam treść reklamacji mam odpowiedz na reklamację tylko że odpowiedz jest nie na temat czyli odpowiedzi nie ma. a oni kręcą. Tej firmy chyba prawo nie obowiązuje. Jak popełnili błąd to niech się przyznają.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

dzwoniąc do nich twierdzą że odpowiedzi nie dostałem na tą konkretną reklamację .I mam rację a dział reklamacyjny nie chce przyznać się do błędu.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 27, Specjalista
  • 1583
  • 981
  • 55

reklamacja brak odpowiedzi

Czyli odpowiedź dostałeś, ale Twoim zdaniem nie na temat. Więc o co chodzi? Jeśli się nie zgadzasz, należało odwołać się od rozwiązania reklamacyjnego. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

według mnie i konsultantów orange odpowiedzi nie dostałem. Tylko dział reklamacyjny który popełnił błąd nie przyznaje się do błedu

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 97
  • 0
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

reklamacja dotyczyła usług mobilnych a niby ta odpowiedz która dostałem dotyczy neostrady. o reklamacji w tej odpowiedzi nie ma ani słowa. Odpowiedz nie dotyczy tej reklamacji.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 24, Specjalista
  • 543
  • 380
  • 46

reklamacja brak odpowiedzi

Chyba jaśniej się nie da:
To się odwołaj, czyli napisz odwołanie od otrzymanej odpowiedzi nie na temat. Jeśli twierdzisz że tzw. dział reklamacyjny nie przyznaje się do czegoś, to masz kolejne instytucje (UKE, Rzecznik Praw Konsumenta), w których to możesz zrobić.
0 Lubię to
Odpowiedz