Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

faktura za wysoka

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

faktura za wysoka

Czy ktos zna odpowiedz ? Kupilam internet mobilny za 39,99zl , korzystam od 25 października, teraz wchodze w orange i do zaplaty jest nie 39,99+19,99(oplata aktywacyjna) a 79,34zl . okres rozliczeniowy wyswietla do 5 listopada . wie ktos moze dlaczego naliczone jest te 19zl i kilka gr ? czy chodzi o te kila dni 25.10- 05.11 , plus faktura z gory za kolejny okres (listopad i kilka dni grudnia) ? 

pomocy 🙂

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

faktura za wysoka

Sama sobie odpowiedziałaś. Ta ostatnia opcja. Za kilka dni też będzie pdf ze szczegółami.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

faktura za wysoka

Sama sobie odpowiedziałaś. Ta ostatnia opcja. Za kilka dni też będzie pdf ze szczegółami.

Zespół Nasz Orange
  • 2981
  • 12498
  • 151

faktura za wysoka

@monika2893

jeśli uzyskana odpowiedź była dla Ciebie pomocna, prosimy - oznacz ją :). Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.