- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W kwietniu kończy mi się umowa na usługi stacjonarne. Mam chyba jakiś Funpack Internet + telefon voip + tv. Mam plan zrezygnować z tych usług bo używam ich tylko może kilka godzin w tygodniu a płacę 99zł miesięcznie. Kompletnie nieopłacalna inwestycja w moim przypadku.
Wczoraj dostałem od Orange pismo, że zmieniają się jakieś kanały z końcem grudnia i jeśli nie akceptuję zmian to mogę zerwać umowę, a Orange nie będzie wymagało zwrotu ulg które mi przyznano podczas podpisywania umowy.
A co z karą umowną? Czy ona też obowiązuje? Niestety nie dostałem więcej informacji.
Domyślam się, że to pismo to nie dobroć Orange, a wymóg ustawowy. Czy ktoś zna szczegóły?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ale jeśli masz gwarantowany kanał, który znika z końcem roku, to możesz bezpłatnie zrezygnować w terminie podanym na piśmie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ale jeśli masz gwarantowany kanał, który znika z końcem roku, to możesz bezpłatnie zrezygnować w terminie podanym na piśmie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wcześniejsza rezygnacja z usług stacjonarnych
czy uzyskana odpowiedź była pomocna? Jeśli tak - oznacz ją :). Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.