- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Piter123To działa w ten sposób, że w systemach Operatora adres jest kwalifikowany jako "w zasięgu" i nie...Sprawdź to wpisując Swój na stronie https://www.orange.pl/view/mapazasiegu
Sam się przekonasz czy można czy nie..Mimo jednak tego polecam kontakt osobisty, bo konsultant zapozna się ze sprawą i ręcznie wprowadzi ewentualnie dane do systemu
Mam potwierdzenie od znajomego Konsultanta, że tak jak napisałem jest możliwość rozpakietowania z zostawieniem usługi na siebie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamknięcie umowy
@Piter123W przypadku zgonu abonenta przepisanie odbywa się na podstawie Aktu Zgonu i odbywa sie bezproblemowo w Telepunkcie. Oczywiście Love jest niecesyjny, ale można to załatwić na zasadzie zdjęcia i założenia nowej usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamknięcie umowy
Posiadam pakiet love który podobno jest nie do przepisania nawet w przypadku śmierci taką odpowiedź dostałem na infolinii czacie i 2 salonach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamknięcie umowy
@Piter123 możesz nic nie robić z umową i dalej korzystać na czas nieokreślony. W momencie pojawienia się światłowodu wypowiesz umowę.
Z przepisaniem umowy OL miała być sprawa roztrzygnięta już jakiś czas temu, ale nadal brak cesji.
@Piter123napisał(-a)
Posiadam pakiet love który podobno jest nie do przepisania nawet w przypadku śmierci taką odpowiedź dostałem na infolinii czacie i 2 salonach
OL nie ma cesji, a akt zgonu upoważnia jedynie do rozwiązania umowy nawet gdy jeszcze nie minął czas oznaczony. Przepisać się nie da. Tylko rozwiązanie. Nie gwarantuje to jednak możliwości podpisania nowej umowy już na Ciebie z usługą internetu aDSL.
_________________
*Połączenie dwóch postów w jeden - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamknięcie umowy
@Piter123Pytanie co wchodzi w skład pakietu? Jeśli chodzi o komórkę, to na podstawie AZ możesz wypiąć z pakietu. Po wypięciu nie ma Lova i można poprosić o tzw rozpakietowanie z pozostawieniem jakiejś usługi na siebie.
Przy całkowitej rezygnacji problem może być w zwolnieniu starych zasobów i nadaniu ich ponownie jako nowych. Tu może pojawić się negatyw. Przyjęcia nowego wniosku jednak nikt nie powinien odmówić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamknięcie umowy i zawarcie na nowo na tym samym adresie
@Piter123 pytanie dlaczego dostałeś odpowiedz ze juz na adsl nie realizuja zlecen?
adsl/vdsl tam gdzie jest przylacze i warunki techniczne sie realizuje.
może adres jest objety dezaktywacja miedzi i stąd BMT. to co dziala to jeszcze dziala a nowych uslug nie uruchamia sie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamknięcie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Piter123To działa w ten sposób, że w systemach Operatora adres jest kwalifikowany jako "w zasięgu" i nie...Sprawdź to wpisując Swój na stronie https://www.orange.pl/view/mapazasiegu
Sam się przekonasz czy można czy nie..Mimo jednak tego polecam kontakt osobisty, bo konsultant zapozna się ze sprawą i ręcznie wprowadzi ewentualnie dane do systemu
Mam potwierdzenie od znajomego Konsultanta, że tak jak napisałem jest możliwość rozpakietowania z zostawieniem usługi na siebie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamknięcie umowy
@Piter123 , a pytałeś na czacie nie o Cesję, a możliwości techniczne nowej aktywacji na Twoim adresie??
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »