- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane połączenia
Witam. Sytuacja wygląda następująco: Miałem zaległe 4 faktury na kwotę 1200 zł. Zadzwoniłem na infolinie i powiedziałem że nie mam szans opłacić tego w 1 miesiącu, i że zrobię to w następnym miesiącu. Oczywiście poprosiłem panią aby odblokowała mi usługi. Lecz dostałem termin opłacenia całej kwoty w zaledwie 2 tyg. Informowałem że wpłacę tylko połowę. I aby mi znowu nie zablokowali, ona wyrzekła: Proszę opłacić połowę i jak panu zablokują znowu proszę dzwonić. Teraz nie dość że jak zadzwoniłem i przedstawiłem sytuację odmówiono mi odblokowania usług i przedłużenia terminu o miesiąc, i kazano napisać na windykacja@orange.com i poproszenia ich o zdjęcie blokady. Czekam już od ponad tygodnia na odzew i nikt nie odpisuję. Jest jakaś możliwość odblokowania ????? Może jakiś nr prosto do windykacji
dodam że używam 2 telefonów i internetu. i jestem klientem od ponad 3 lat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane połączenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zablokowane połączenia
@MilutkiKonsumenniestety w takie sytuacji musisz czekać na odpowiedź z działu windykacji.