Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zablokowane połączenia


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Zablokowane połączenia

Witam. Sytuacja wygląda następująco: Miałem zaległe 4 faktury na kwotę 1200 zł. Zadzwoniłem na infolinie i powiedziałem że nie mam szans opłacić tego w 1 miesiącu, i że zrobię to w następnym miesiącu. Oczywiście poprosiłem panią aby odblokowała mi usługi. Lecz dostałem termin opłacenia całej kwoty w zaledwie 2 tyg. Informowałem że wpłacę tylko połowę. I aby mi znowu nie zablokowali, ona wyrzekła: Proszę opłacić połowę i jak panu zablokują znowu proszę dzwonić. Teraz nie dość że jak zadzwoniłem i przedstawiłem sytuację odmówiono mi odblokowania usług i przedłużenia terminu o miesiąc, i kazano napisać na windykacja@orange.com i poproszenia ich o zdjęcie blokady. Czekam już od ponad tygodnia na odzew i nikt nie odpisuję. Jest jakaś możliwość odblokowania ????? Może jakiś nr prosto do windykacji

dodam że używam 2 telefonów i internetu. i jestem klientem od ponad 3 lat.

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32717
  • 38408
  • 1384

Zablokowane połączenia

Zadzwoń na infolinię ogólną 510100100 w godzinach "biurowych" i poproś o przełączenie. Tylko chyba doszło do nieporozumienia. Orange nigdy nie umożliwia dwukrotnie zdjęcia blokady bez wyjścia na zero. Ew może inaczej trzeba było uzgodnić warunki spłaty.
Anonim

Nie dotyczy

Zablokowane połączenia

@MilutkiKonsumenniestety w takie sytuacji musisz czekać na odpowiedź z działu windykacji.