Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta


Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 34
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Aktualizacja:

 

ONT jest, całej reszty nie ma.

Nie da się podpisać umowy, system nie pozwala. Nikt nie odzwania, w salonie jak widza mój numer nie odbierają, z reklamacjami faktur raz jeden konsultant pisze jedno, późnmiej drugi drugie i jeszcze sięz tobą kłócą. Wszystko trwa miesiącami, więc....

 

...nie przedłużam więcej umowy z Orange. Nawet jakby się dało. Nawet jakby trafił się jakiś kompetentny pracownik. Cały ten system obsługi klienta nie jest wart czasu i nerwów, nic nie potrafi załatwić powyżej podpisania umowy i życzenia miłego dnia. Telefonicznie co drugie przekierowania kończy się rozłączeniem. Wznowić nie można ani tu ani tu. Godziny wyrzucone w błoto a nerwy... to nie wina tych pracowników, po co się na nich wyżywać. To wina Orange, że outsorcuje, a procedury zmieniają się co 5 minut, szkolenia na nadążają albo są do niczego i system jest do niczego.

Wiem, że w innych firmach wcale nie jest lepiej. Ale ja mam już dość. Od listopada zeszłego roku, kiedy mieli mi przeniesc numer telefonu z Flex a dopiero przy podpisaniu umowy okazało się, że się nie da i nie uznali reklamacji, okazało się, że Orange jak cokolwiek potrzebujesz poza wezwaniem technika to... lepiej sobie jakoś inaczej poradzić.

 

No ale niestety, najlepsze oferty na rynku, co zrobić.

 

___________

* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

Ja wypowiedziałem umowę ale wygląda na to, że nie będzie możliwości zamówienia nowej umowy przed końcem trwania poprzedniej (aby zachować ciągłość dostępu do internetu ze względu na pracę z domu) na ten sam adres za pośrednictwem sklepu www (gdzie można dostać dodatkowe rabaty jak dwa miesiące gratis).

Obecnie w okresie wypowiedzenia umowy - podczas finalizowania zakupu przez sklep www brak jest możliwości przejścia dalej (pojawia się informacja, że jest bodajże jakieś istniejące zamówienie). Tego błędu nie było przed wypowiedzeniem umowy.

Czyli w tym wypadku prawdopodobnie trzeba będzie podpisać umowę na innego domownika o ile system nie wykryje, że pod tym adresem istnieje już usługa Orange światłowód.

Mistrzostwo w utrudnianiu życia klientom. Level master.


Poziom 36, Guru *
  • 3404
  • 8530
  • 149

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@michalw2  nie od dziś wiadomo że po wypowiedzeniu umowy i próbie zawarcia nowej na tą samą usługę trzeba poczekać aż stara umowa się skutecznie rozwiąże, nic w tym dziwnego. Co do podpisania umowy na innego domownika to też nie przejdzie gdyż jest do usługa stacjonarna, a jak wiadomo (z regulaminu) to dopuszczalna jest jedna instalacja/usługa na jednym adresie.


Poziom 22, Pasjonat
  • 316
  • 1281
  • 11

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@slav72 dokładnie. Jeżeli z jakiś względów nie chcemy/nie możemy tego zrobić przez aneks na umowie nie da się mieć przy dwóch umów na ten sam punkt w tym samym czasie. Jest otwarte zamówienie na odłączenie i póki się nie zamknie nie ma opcji wprowadzenia kolejnego. I tym trzeba się liczyć. To ogólna zasada przy usługach stacjonarnych, że nie mogą być dwa zamówienia na raz (dotyczy również jakich spraw jak dobranie Multiroom czy jakiś pakietów/usług dodatkowych). 


Poziom 23, Pasjonat
  • 871
  • 1425
  • 17

Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta

@michalw2  jest to domek czy blok?