- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
@orwood27 czyli problemów ciąg dalszy ☹️ a miało być tak pięknie...🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
No niestety, kolejna reklamacja i skarga poleci, bo nic nie zostaje innego.
Ponownie, chat, telefony, numer zostawiony do kontaktu, kolejny nikt sie nie kontaktuje - bez zmian w tej kwestii.Dodatkowo nie przywrócili mi usug z poprzedniej umowy jak trzeba.
Od anulowania umowy mój limit internetu był na ujemnym -27 Gb, czyli na minimalnej prędkości, a dzisiaj po okresie rozliczeniowym zamiast 70Gb jest 30 do wykorzystania. Oczywiście prawie nie korzystałem z limitu w poprzednim okresie 🙂
Nowego zamówienia dalej nie da się złozyć na stronie, na infolini mówili, że ktoś na pewno się i tak zaraz ktoś ze mną skontaktuje pomio pozostawieniu informacji o kontakt... Jakby od miesięcy ktoś kiedykolwiek odzwaniał po złożeniu zamówienia już 🙂
Cieszę się, że w ogóle cokolwiek działa mi na tym etapie.
Uciekłem z Netii i Play do Orange, ale już oni prezentowali lepszy poziom. Takiej jazdy i obsługi klienta jak w Orange jeszcze nie miałem. Wydaje się, żerobią co mogą, żeby stracić zaufanie i zrazić do siebie klientów. Chociaz z paroma konsultantami sobie pośmialiśmy się z tego absurdalnego bajzlu 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
Reklamacja przyjęta, czeka na rozpatrzenie. Zamówienia dalej nie mogę złożyć, bo nie anulowani tego i blokuje złożenie nowego, a jak dzwonie do obsługi klienta, to mnie przełączają do innego działu i mnie rozłącza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
Hehe czas na aktualizację.
Skargi na niekompetentnych konsultantów już nie składam, po prostu mówię im, że są niekompetentni i żeby mnie przełączyli, zazwyczaj od razu załatwia to większość problemów.
Ogólnie faktury i usługi dalej pogmatwane i co chwilę dodaje coś do reklamacji, jak np podwójne naliczanie rat za telefon, czy internet 30GB zamiast 70GB... Ale standard chyba 😛
Ale ostatnio bo nieudanych bataliach z Funbox 3 i ustawieniami serwerów na NAT, postanowiłem dać jeszcze ostatnią szansę obsłudze technicznej Orange. Oczywiście na wstępnie pan rozpoznał, że mówię w innym języku i przełączyli mnie do jakiegoś ogarniętego konsultanta technicznego.
Ale jak zacząłem gadać, że fajnie by było mieć ONT, to on, że... bez problemu. Przy okazji anulował poprzednie zamówienie (nikt nie mógł go anulować) i zamówił technika. (Królu Złoty <3). Szok i niedowierzanie.
Technik przyjechał, podłączył ONT, powiedział, że po kontakcie z infolinią usługa będzie pewnie za darmo i pojechał.
Zamówiony router Synology, parę niepotrzebnych rozmów z konsultantami (nie znam tematu, nie przełączę pana bo nie, tego nie obsługujemy, ale jednak obsługujemy) i artykułów na stronie Orange i śmiga.
Reklamacji zostało tylko 2, jedna z terminem do jutra, więc trzymam kciuki za was Orange, ja już mam co chciałem, nic po drodze mi niestety nie ułatwili.
Dam jeszcze ostatni update po reklamacjach, ale póki co potwierdzam, że Funbox6 i ONT da się załatwić, ale jaka logika tym kieruje, to nie mam pojęcia. Może ilość skarg i reklamacji decyduje? xD
___________
* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
Jaki jest sposób na trafienie na kogoś kto może dużo?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana na Funbox 6 a obsługa klienta
Aź tak ciężko?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś