Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 14
  • 0

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.

Witam, w czerwcu podpisałem umowę na abonament i internet światłowodowy. Dotychczas miałem internet 10mb na zwykłym kablu, umowa widniała na mojego Ojca. Stara umowa została rozwiązana i obecnie jest wszystko na mnie. Problem w tym że wraz z pierwsza faktura jest większa kwota niż ta którą proponował doradca w salonie. Miałem za wszystko płacic w promocji jak to określił pracownik "stówke"  ze względu na rabat w postaci braku opłaty za przyłącze do domu jednorodzinnego który w tamtym czasie obowiązywał.  Pytałem wielokrotnie czy w tych 100złotych jest zawarte WSZYSTKO w tym opłata za przyłącze to odpowiadał twierdząco. Niestety na fakturze widnieje opłata za przyłącze, czy w takim przypadku normalnie zapłacic fakture i dopiero zgłaszać reklamacje, czy reklamacje wystarczy zgłosić na czacie?

17 ODPOW. 17

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8020
  • 150

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.

@TomKeX , Reklamację możesz złożyć zawsze, ale FV lepiej płacić na bieżąco... Ewentualne uznanie reklamacji będzie wiązać się z korektami na przyszłych FV

 

Jak już wspomniałem reklamację warto złożyć, ale nie spodziewaj się pozytywnego rozpatrzenia. Podpis na umowie należy do Ciebie.

 

Na drugi raz proponuję samodzielnie zamawiać przez www, gdzie zawsze jest możliwość odstąpić w ciągu 14 dni.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19664
  • 57073
  • 776

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.

@TomKeX najlepiej fakturę opłacić w terminie, nawet zawyżona. Reklamację składać już, jeżeli będzie rozpatrzona pozytywnie, to albo będzie korekta obecnej faktury, albo pomniejszona następna.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2590
  • 7007
  • 189

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.

@TomKeX fakture zdecydowanie lepiej zaplacic i jak pisali przedmowcy dopiero probowac zglaszac reklamacje


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14269
  • 58667
  • 712

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.

@TomKeX czy ustalałeś wysokość rabatu czy jego zakres w postaci konkretnie braku opłaty za domek?

Czy uwzględniłeś logowanie na Mój Orange i zgody marketingowe? Jaka to kwota?

Zapłać i zgłoś na razie na czacie niezgodność. W przypadku rozpatrzenia negatywnego zawsze możesz wystosować reklamację na piśmie wysyłając dokładny i rzeczowy opis sprawy na adres korespondencyjny w Skierniewicach.

Anonim

Nie dotyczy

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.

Nie kojarzę aby była promocja opłaty na aktywkę w przypadku opcji po miedzi. A jak to wygląda na podsumowaniu umowy?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6403
  • 26231
  • 216

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.

@TomKeX 

Na fakturze powinno być wszystko wyspecyfikowane. Pierwsza faktura bywa inna niż zwykła, comiesięczna. Dołączam się do opinii że lepiej zapłacić w terminie, ale reklamować można od razu, nie trzeba na nic czekać. Potwierdzam też, IMHO najprościej zgłaszać takie reklamacje przez czat na MO.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8020
  • 150

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.

@TomKeX ,  tutaj dokładnie zapoznaj się ze specyfikacją o której wspomina @j131 , to ważne, szczegóły w tym linku. 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1285
  • 3096
  • 31

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.

@TomKeX  co to jest opłata za przyłącze? Masz na myśli aktywację jednorazowa 49.99zl czy opłatę 20zl/mies za świadczenie internetu w domu jednorodzinnym ?

 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 14
  • 0

Wyższa kwota na fakturze niż podczas podpisywania umowy.

20zł za świadczenie w domu jednorodzinnym. Opiszę po kolei jak było.

Uruchomiono swiatłowody. Poprosiłem Ojca żeby pojechał do Orange i zrobił "upgrade" na światłowody. Obecnie mieliśmy internet na miedziaku już dawno jako umowę automatycznie przedłużoną na czas nieokreślony. Pracownik stwierdził że i tak jest potrzebna nowa umowa i najtaniej będzie jak będzie na moją osobe. Stara umowa została wypowiedziana. Rodzicie dzień wczesniej w salonie usłyszeli tak samo jak ja o kwocie 100zł za absolutnie wszystko (telefon+internet) ponieważ otrzymam rabat w wysokości 20stu złoty. Dzień pożniej pojechałem i podpisałem umowę z takimi samymi ustaleniami o danej kwocie 100złotych, gdzie kilkukrotnie upewniałem się czy tak kwota zawiera wszystkie opłaty, w tym za dopłate do domu. Zapomniałem dodać że byłem dzień pózniej i jeszcze 2 razy w salonie bo pracownik podał złą taryfe przy przeniesieniu numeru, kilka wizyt przez które nie potrafił wysłać ponowego, poprawionego wniosku, tylko mnie spławiał bo chyba nie wiedział jak to ogarnąć. Pomogła inna osoba od ręki. Dodatkowo wspomniałem o tej kwocie to stwiedził że " nie wbił się kod promocyjny" i przy otrzymaniu faktury zgłaszać reklamacje. Generalnie doradca średnio rozgarniety. Teraz mam nauczkę żeby wszystko jeszcze dokładniej sprawdzać. Pal licho te 20 złoty, chodzi o sam fakt, 100 zł za wszystko to za WSZYSTKO. Dziękuję za odzew, fakture opłacam, reklamacje zgłoszę i zobaczymy 🙂