- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
Co do opłat to jestem na to przygotowany.
Dziś po pracy pójdę do najbliższego salonu i zrobię tak jak opisałeś w punkcie 2. Wydaje mi się, że tak będzie najbezpieczniej.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
W razie jakichś problemów odświeżę temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
Tak już mam papier z potwierdzeniem. Też się nie spodziewałem takiej prędkości działania.
Dostałem takiego maila:
Dzień dobry,
otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące opłaty abonamentowej telefonu o numerze XXXXXXXXX.
Sprawdziliśmy, tak jak poinformowaliśmy w rozmowie telefonicznej w dniu 30.08.2017, pracownik podczas przedstawiania oferty popełnił błąd, przepraszamy i dziękujemy za poinformowanie nas o tym fakcie.
Nie możemy uznać roszczenia i włączyć rabatu Orange Open II ponieważ od 21 sierpnia zmieniliśmy zasady udzielania rabatu.
Rozwiązanie jakie możemy zaproponować to odstąpić od tej umowy bez opłaty dodatkowej, powołując się na tę reklamację.
Rozumiemy Pana niezadowolenie z powodu naszego błędu, jeszcze raz serdecznie przepraszamy.
Pozdrawiamy,
Orange
Póki co nic innego nie zaproponowali.
W sumie gdyby dorzucili darmowe MMS'y do tego pakietu i może trochę internetu to bym się zastanowił nad pozostaniem.
Zobaczymy co powiedzą w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
Po kontakcie z rzecznikiem klieta Orange dostałem jasną odpowiedź:
"Nie możemy uznać roszczenia i włączyć rabatu Orange Open II ponieważ od 21 sierpnia zmieniliśmy zasady udzielania rabatu."
Ciekawe co bedzie dalej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
Aha, dobrze wiedzieć, tak więc możliwe że robię szum o nic :). Tylko taki dziwny zbieg okoliczności, że rabat się włączył zaraz po odstąpieniu od umowy, a wcześniej grono osób nie widziało żadnych dodatkowych rabatów. Ciekawe co teraz będzie z tym odstąpieniem.
Przyznam szczerze, że to jest mój pierwszy abonament. Przez kilkanaście lat siedziałem na prepaid i żyłem sobie spokojnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
Jak dobrze pamiętam jeszcze 23.08. na stronie wisiały stare oferty, rabaty i regulaminy do nich. Dopiero 24.08 zmienili ofertę i opublikowali nowe regulaminy na stronie. Jeżeli zawierałeś umowę 23.08. to obwiązują cię regulaminy z tego dnia. Swoją drogą ciekawy zabieg z tą datą obowiązywania w regulaminach. Regulamin opublikowany 24.08, a data obowiązywania od 21.08. Czyli wszedł w życie zanim jeszcze konsumenci i abonenci zostali o tym poinformowani? Propozycji rozwiązania umowy nawet nie warto komentować. Jeżeli chcesz walcz o swoje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
@zaint mała poprawka, regulaminy starych promocji (rabatów) nadal wiszą na stronie, i teoretycznie nadal są aktualne, z tym, że nie mają zastosowania do nowych abonamentów...