Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wprowadzenie klienta w błąd

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 2
  • 0

Wprowadzenie klienta w błąd

Dziwne rzeczy w tym Orange. Dostałem już sms'a, że numer od jutra będzie przeniesiony do Orange na kartę.

Dziś przyszło pismo listem zwykłym dotyczące mojej sprawy, w którym jak rozumiem inna osoba, tym razem ktoś z wyższego szczebla informuje mnie, że wszystko zostało już wyjaśnione w poprzedniej odpowiedzi (rozumiem, że chodzi o moje pierwsze zgłoszenie do BOK) i dalsze sprawy nie będą rozpatrywane.

Już zgłupiałem...

 

Teraz mam dwie odpowiedzi na jedną sprawę: potwierdzającą i zaprzeczającą.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Wprowadzenie klienta w błąd

Zapytaj na czacie http://orange.pl/kontakt by mieć pewność. I zapisz sobie czat dla pewności.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 2
  • 0

Wprowadzenie klienta w błąd

Z Panią z czatu ciężko się rozmawiało. Trzeba było ciągnąć za język jak dziecko. Z tego co zrozumiałem to reklamacja moja została odrzucona dwa razy. Wpierw przez konsultanta, ale z możliwością odstapienia, potem przez dyrektora. Oba odrzucenia tyczyły się rabatu orange open. Próbowałem dowiedzieć się od Pani kiedy mój numer zostanie przeniesiony na prepaid. Niestety nie ma ona wglądu w takie informacje. Kazala czakać na potwierdzenie. Mam nadzieję, że nastąpi to jutro zgodnie z smsem i że nie będzie jakiegoś dalszego kombinowania.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 1

Wprowadzenie klienta w błąd

Niestety, też się dałam naciągnąć na orange Love zamiast Orange Love dostałam dodatkową fakturę na 110 zł. przed chwilą opisałam dokładnie moją historię na forum: "metody oszukiwania klientów Orange" Skłądam chyba z 8 skarg bezskutecznie, w piatek napisałam skargę do zarządu, powiadomiłam o oszustwach UOKiK. Nie daruję bo widzę, że to jest praktykowana metoda naciągania klientów Orange


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 2
  • 0

Wprowadzenie klienta w błąd

Od dziś numer jest już w ofercie Orange Yes, tak więc udało się uciec. Jeden wielki zamęt z tego wyszedł.

Masakra jakaś aby coś załatwić. I przeczą sobie na każdym kroku. A wystarczyło tylko poinformować, że rabat zostanie włączony w późniejszym terminie. Dla mnie to jest nie do ogarnięcia.

 

Teraz ciekaw jestem jak będzie wyglądać moja najbliższa faktura.

 

Dzięki wszystkim za pomoc. Teraz czas na migrację.

 

@waskosowa trzymam kciuki za pozytywne rozpatrzenie Twojej sprawy.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 3
  • 1

Wprowadzenie klienta w błąd

dzięki Sadza, to teraz coś niezwykle śmiesznego, dziś zadzwonił do mnie pan z Orange i stwierdził, że od dawna w systemie jest info, że wyraziłam chęć przystapienia do pakietu Orange Love i on właśnie dzwoni w tej sprawie. To już drugi taki telefon dostałam. Kiedy powiedziałam panu całą historie aż mocno westchnął i powiedział, że nie może powiedzieć mi tego co by chciał. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

Wprowadzenie klienta w błąd

A taka deklaracja przystąpienia do Orange Love powoduje korektę faktury?
jakoś sprawa jest zagmatwana. Jeśli ktoś robi zamówienia etapami wg mnie, powinien Cię poinformować o wysokiej pierwszej fakturze - albo ją skorygować jeśli jest na to jakaś promocja/opcja.