- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
Dziwne rzeczy w tym Orange. Dostałem już sms'a, że numer od jutra będzie przeniesiony do Orange na kartę.
Dziś przyszło pismo listem zwykłym dotyczące mojej sprawy, w którym jak rozumiem inna osoba, tym razem ktoś z wyższego szczebla informuje mnie, że wszystko zostało już wyjaśnione w poprzedniej odpowiedzi (rozumiem, że chodzi o moje pierwsze zgłoszenie do BOK) i dalsze sprawy nie będą rozpatrywane.
Już zgłupiałem...
Teraz mam dwie odpowiedzi na jedną sprawę: potwierdzającą i zaprzeczającą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
Niestety, też się dałam naciągnąć na orange Love zamiast Orange Love dostałam dodatkową fakturę na 110 zł. przed chwilą opisałam dokładnie moją historię na forum: "metody oszukiwania klientów Orange" Skłądam chyba z 8 skarg bezskutecznie, w piatek napisałam skargę do zarządu, powiadomiłam o oszustwach UOKiK. Nie daruję bo widzę, że to jest praktykowana metoda naciągania klientów Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
Od dziś numer jest już w ofercie Orange Yes, tak więc udało się uciec. Jeden wielki zamęt z tego wyszedł.
Masakra jakaś aby coś załatwić. I przeczą sobie na każdym kroku. A wystarczyło tylko poinformować, że rabat zostanie włączony w późniejszym terminie. Dla mnie to jest nie do ogarnięcia.
Teraz ciekaw jestem jak będzie wyglądać moja najbliższa faktura.
Dzięki wszystkim za pomoc. Teraz czas na migrację.
@waskosowa trzymam kciuki za pozytywne rozpatrzenie Twojej sprawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
dzięki Sadza, to teraz coś niezwykle śmiesznego, dziś zadzwonił do mnie pan z Orange i stwierdził, że od dawna w systemie jest info, że wyraziłam chęć przystapienia do pakietu Orange Love i on właśnie dzwoni w tej sprawie. To już drugi taki telefon dostałam. Kiedy powiedziałam panu całą historie aż mocno westchnął i powiedział, że nie może powiedzieć mi tego co by chciał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wprowadzenie klienta w błąd
jakoś sprawa jest zagmatwana. Jeśli ktoś robi zamówienia etapami wg mnie, powinien Cię poinformować o wysokiej pierwszej fakturze - albo ją skorygować jeśli jest na to jakaś promocja/opcja.
- « Poprzedni
- Następny »