Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Anulowanie zamówienia


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Anulowanie zamówienia

Moja sytuacja wygląda następująco:
W piątek przedłużyłam umowę przez sklep internetowy. Od tamtej pory cisza. Nie otrzymywałam żadnych informacji na temat przebiegu sprawy. Wczoraj zadzwoniłam na infolinię i dowiedzialam sie, że kurier już jest w posiadaniu paczki i dostałam numer przesyłki. Po pewnym czasie na stronie DPD wyświetlił się status "przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny" co jest niemożliwe, ponieważ zamówiłam odbiór w salonie. Zadzwoniłam do kuriera, który stwierdził, że państwo w Orange nie dołączyli do paczki jakiegoś dokumentu, bez którego on nie może tej paczki zostawić w salonie i musi ją zwrócić do Orange. Dzwoniąc do Orange byłam ciągle zbywana i odsyłana do innych osób. W końcu po 40 minutowej rozmowie z BOK, dowiedziałam się, że muszę czekać aż zwrocona paczka do nich dojdzie, oni anulują moje zamówienie, a ja muszę je złożyć jeszcze raz. Dodam jeszcze, że w sklepie internetowym nie wyświetla się już opcja zamówienia tego samego telefonu - da się coś z tym zrobić?
I w końcu moje pytanie brzmi - ile potrwa takie anulowanie zamówienia?

Z góry dziękuję za pomoc.
1 ODPOWIEDŹ 1
Anonim

Nie dotyczy

Anulowanie zamówienia

@PaulynAnulowanie trwa 2/3 dni ale jak już nie ma to w sklepie to może jest możliwość już zamówienia.