06-09-2017
09:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-09-2017
09:25
Anulowanie zamówienia
Moja sytuacja wygląda następująco:
W piątek przedłużyłam umowę przez sklep internetowy. Od tamtej pory cisza. Nie otrzymywałam żadnych informacji na temat przebiegu sprawy. Wczoraj zadzwoniłam na infolinię i dowiedzialam sie, że kurier już jest w posiadaniu paczki i dostałam numer przesyłki. Po pewnym czasie na stronie DPD wyświetlił się status "przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny" co jest niemożliwe, ponieważ zamówiłam odbiór w salonie. Zadzwoniłam do kuriera, który stwierdził, że państwo w Orange nie dołączyli do paczki jakiegoś dokumentu, bez którego on nie może tej paczki zostawić w salonie i musi ją zwrócić do Orange. Dzwoniąc do Orange byłam ciągle zbywana i odsyłana do innych osób. W końcu po 40 minutowej rozmowie z BOK, dowiedziałam się, że muszę czekać aż zwrocona paczka do nich dojdzie, oni anulują moje zamówienie, a ja muszę je złożyć jeszcze raz. Dodam jeszcze, że w sklepie internetowym nie wyświetla się już opcja zamówienia tego samego telefonu - da się coś z tym zrobić?
I w końcu moje pytanie brzmi - ile potrwa takie anulowanie zamówienia?
Z góry dziękuję za pomoc.
W piątek przedłużyłam umowę przez sklep internetowy. Od tamtej pory cisza. Nie otrzymywałam żadnych informacji na temat przebiegu sprawy. Wczoraj zadzwoniłam na infolinię i dowiedzialam sie, że kurier już jest w posiadaniu paczki i dostałam numer przesyłki. Po pewnym czasie na stronie DPD wyświetlił się status "przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny" co jest niemożliwe, ponieważ zamówiłam odbiór w salonie. Zadzwoniłam do kuriera, który stwierdził, że państwo w Orange nie dołączyli do paczki jakiegoś dokumentu, bez którego on nie może tej paczki zostawić w salonie i musi ją zwrócić do Orange. Dzwoniąc do Orange byłam ciągle zbywana i odsyłana do innych osób. W końcu po 40 minutowej rozmowie z BOK, dowiedziałam się, że muszę czekać aż zwrocona paczka do nich dojdzie, oni anulują moje zamówienie, a ja muszę je złożyć jeszcze raz. Dodam jeszcze, że w sklepie internetowym nie wyświetla się już opcja zamówienia tego samego telefonu - da się coś z tym zrobić?
I w końcu moje pytanie brzmi - ile potrwa takie anulowanie zamówienia?
Z góry dziękuję za pomoc.
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
06-09-2017
10:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-09-2017
10:09
Anulowanie zamówienia
@PaulynAnulowanie trwa 2/3 dni ale jak już nie ma to w sklepie to może jest możliwość już zamówienia.