- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wplata
Mam pytanie. W czwartek Wplacilam druga z trzech rat bo faktura została rozłożona na raty . Teraz jest wtorek nowy tydzień. I nie zajęta blokada. Pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wplata
Płatności w Orange długo się księgują. Sprawdź czy jest wpłata, jeśli tak to poproś konsultanta na czacie o interwencje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wplata
Problem w tym ze teraz mogę rozmawiać ze sztuczną inteligencją Orange która niewiele rozumie. Z doradcą nie mogę rozmawiać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wplata
To możesz zamówić rozmowę lub spróbować przez czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wplata
@Dianusia29Warto zadać pytanie na które Max nie zna odpowiedzi prostej i konkretnej 🙂 z zakresu za który nie odpowiada
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wplata
Też powinni coś z tym zrobić, bo człowiek dzwoni w konkretnej sprawie, gdzie z botem się nie dogada i nie może łatwym poleceniem jak "połącz z konsultantem" połączyć się z nim, bo sobie bot coś ubzdurał i nie przepuszcza dalej.
Czasami ludzie dzwonią zdenerwowani jak coś im nie działa, a taki Max jeszcze bardziej podnosi ciśnienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wplata
@Dianusia29 , ale jak się zalogujesz na konto, to po pierwszej informacji jaką chcesz załatwić MAX powinien przekierować do konsultanta.