Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wplata


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wplata

Mam pytanie. W czwartek Wplacilam druga z trzech rat bo faktura została rozłożona na raty . Teraz jest wtorek nowy tydzień. I nie zajęta blokada. Pomocy 

8 ODPOW. 8

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8006
  • 150

Wplata

Płatności w Orange długo się księgują. Sprawdź czy jest wpłata, jeśli tak to poproś konsultanta na czacie o interwencje. 

 

https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wplata

Problem w tym ze teraz mogę rozmawiać ze sztuczną inteligencją Orange która niewiele rozumie. Z doradcą nie mogę rozmawiać.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Wplata

Powtarzaj parę razy że chcesz rozmawiać z konsultantem i w końcu cię połączy.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wplata

Robilam tak tylko ze po kilku próbach dziękuję do widzenia. 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Wplata

To możesz zamówić rozmowę lub spróbować przez czat.

https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14243
  • 58546
  • 709

Wplata

@Dianusia29Warto zadać pytanie na które Max nie zna odpowiedzi prostej i konkretnej 🙂 z zakresu za który nie odpowiada


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Wplata

Też powinni coś z tym zrobić, bo człowiek dzwoni w konkretnej sprawie, gdzie z botem się nie dogada i nie może łatwym poleceniem jak "połącz z konsultantem" połączyć się z nim, bo sobie bot coś ubzdurał i nie przepuszcza dalej.

Czasami ludzie dzwonią zdenerwowani jak coś im nie działa, a taki Max jeszcze bardziej podnosi ciśnienie.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8006
  • 150

Wplata

@Dianusia29 , ale jak się zalogujesz na konto, to po pierwszej informacji jaką chcesz załatwić MAX powinien przekierować do konsultanta.