- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Posiadam dwie usługi:
1. Telefon na abonament
2. Internet mobilny
Chciałbym przedłużyć umowę na telefon i okazuje się (jeden z konsultantów powiedział) że stracę wtedy rabat "Rabat Orange Open dla Firm" ponieważ przedłużona umowa będzie już w innym planie.
Różni konsultanci = różne wersje więc chciałbym się upewnić że faktycznie tak jest.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bo jeśli to jakiś plan z aktualnej oferty "Dla Firm" https://www.orange.pl/view/abonament-komorkowy-dla-firm to rabat pod nazwą "Orange Open dla Firm" nie przysługuje
punkt 62 https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006132/4108559066.pdf
Ale wtedy obie usługi tworzą tzw. Grupę Oferta dla Firm. Wtedy jeśli masz "Int LTE dla Firm Podstawowy" + komórka z nowej oferty, to za nowy numer płacisz o 15 zł mniej. Spójrz na tabelę w punkcie 4 https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006132/4108559066.pdf (korzystasz wtedy ze stawek dla kolejnego numeru).
Prościej - jeśli nie bierzesz Multipaka, to płacisz 19,99 (przy ofercie tylko sim lub na raty) a nie 34,99 za abonament.
Czyli tracisz stary, zyskujesz nowy rabat. Co się opłaca? Nie wiem ile obecnie płacisz dokładnie i ile masz rabatu (bo były różne wersje na przestrzeni czasu).
Wiem, że to pogmatwane, ale jeśli masz pytania, to śmiało mogę coś objaśnić lub napisać innymi słowami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu po przedłużeniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu po przedłużeniu umowy
Plany to
Orange Biz Krajowy oraz
Int LTE dla Firm Podstawowy
Nie ukrywam że miałem nadzieję że znajdzie się ktoś z ostateczną wykładnią, bo analizowanie cenników i regulaminów orange może być bardzo czasochłonne i nie zakończyć się tym że będę na 100% pewien co się stanie jak przedłużę umowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bo jeśli to jakiś plan z aktualnej oferty "Dla Firm" https://www.orange.pl/view/abonament-komorkowy-dla-firm to rabat pod nazwą "Orange Open dla Firm" nie przysługuje
punkt 62 https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006132/4108559066.pdf
Ale wtedy obie usługi tworzą tzw. Grupę Oferta dla Firm. Wtedy jeśli masz "Int LTE dla Firm Podstawowy" + komórka z nowej oferty, to za nowy numer płacisz o 15 zł mniej. Spójrz na tabelę w punkcie 4 https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006132/4108559066.pdf (korzystasz wtedy ze stawek dla kolejnego numeru).
Prościej - jeśli nie bierzesz Multipaka, to płacisz 19,99 (przy ofercie tylko sim lub na raty) a nie 34,99 za abonament.
Czyli tracisz stary, zyskujesz nowy rabat. Co się opłaca? Nie wiem ile obecnie płacisz dokładnie i ile masz rabatu (bo były różne wersje na przestrzeni czasu).
Wiem, że to pogmatwane, ale jeśli masz pytania, to śmiało mogę coś objaśnić lub napisać innymi słowami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu po przedłużeniu umowy
Jeśli jest tak jak piszesz to byłoby idealnie.
Rabat mam 18zł ale 15 też bedzie ok 🙂
Niestety jak na złość nagle pojawił się inny problem - telefon który chciałem wziąć nagle jest niedostępny (wczoraj jeszcze był) ;(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu po przedłużeniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu po przedłużeniu umowy
*400 w sensie?
Próbowałem właśnie dzwoniłem - mają ten telefon ale w zupełnie innej cenie i ofercie abonamentu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu po przedłużeniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata rabatu po przedłużeniu umowy
Na *220 mnie rozłączało.
Sam zdaje się pisałeś w innym wątku że to stary numer.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś