Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Blokada usług elektronicznych

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 4
  • 0

Blokada usług elektronicznych

Witam. Mam wyłączone wszystkie blokady na usługi elektroniczne (nawet SMS) .Gdy chce coś kupić, wyświetla mi się komunikat że nie udało się dokonać płatności, więcej na orange bla bla.
Po wyłączeniu blokad odczekałem ponad 24h i cały czas to samo.
Proszę o pomoc 🙂
*Jeżeli zapomniałem jakiś ważnych informacji dopisać, to piszcie na dole - odpowiem 🙂

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 6
  • 4
  • 1

Blokada usług elektronicznych

Skontaktuj się z BOK możesz mieć założone blokady na UsE których nie możesz wyłączyć z poziomu aplikacji MO

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

20 ODPOW. 20

Poziom 34, Ekspert
  • 1751
  • 3575
  • 157

Blokada usług elektronicznych

Jesteś pewien że Blokada Use jest wyłączona ? Nie myl tej blokady z blokadą usług Premium. Jeśli masz pewność to kontakt z BOK. Ewentualnie spróbuj włączyć blokadę i ponownie wyłączyć.

Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 4
  • 0

Blokada usług elektronicznych

https://imgur.com/a/mxnZ9hV
Oto lista włączonych i wyłączonych blokad


Poziom 34, Ekspert
  • 1751
  • 3575
  • 157

Blokada usług elektronicznych

Włącz Blokadę na Usługi Elektroniczne , poczekaj aż się włączy i wyłącz.


Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 4
  • 0

Blokada usług elektronicznych

Już tak robiłem parę razy i zawsze ten sam efekt.
No ale spróbuję jeszcze raz może coś zadziała Emotikon: Język

edit: Blokada już jest w trakcie włączania, jeżeli się włączy - wyłączę ją znowu i dam znać czy coś podziałało Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Pracuję w Orange
  • 5
  • 7
  • 0

Blokada usług elektronicznych

Blokady wyglądają ok, jednak pytanie czy po zdjęciu ich byłeś w ustawieniach- aplikacje- pamięć- sklep play i wyczyściłeś ja ?


Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 4
  • 0

Blokada usług elektronicznych

Nie


Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 4
  • 0

Blokada usług elektronicznych

Poza tym, kupuję aplikacje przez komputer a kwotę doliczam do rachunku na mój numer telefonu (opcja "płacę z orange")


Poziom 40, Guru *****
  • 31644
  • 31412
  • 1339

Blokada usług elektronicznych

To oferta na kartę czy na abonament? Gdzie chcesz coś kupić?

Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 4
  • 0

Blokada usług elektronicznych

Abonament, G2A (po wybraniu płatności przez "zapłać z Orange" wpisuje numer telefonu, dostaje na telefon SMS'a z kodem a gdy go wpisuję pojawia mi się komunikat "Przepraszamy, ale płatność nie powiodła się. Opłata nie została pobrana." Dodam że limit na usługi elektroniczne również jest wyłączony, a w tym miesiącu mam 0 zł ponad abonament