- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Mam wyłączone wszystkie blokady na usługi elektroniczne (nawet SMS) .Gdy chce coś kupić, wyświetla mi się komunikat że nie udało się dokonać płatności, więcej na orange bla bla.
Po wyłączeniu blokad odczekałem ponad 24h i cały czas to samo.
Proszę o pomoc 🙂
*Jeżeli zapomniałem jakiś ważnych informacji dopisać, to piszcie na dole - odpowiem 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skontaktuj się z BOK możesz mieć założone blokady na UsE których nie możesz wyłączyć z poziomu aplikacji MO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług elektronicznych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług elektronicznych
https://imgur.com/a/mxnZ9hV
Oto lista włączonych i wyłączonych blokad
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług elektronicznych
Włącz Blokadę na Usługi Elektroniczne , poczekaj aż się włączy i wyłącz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług elektronicznych
Już tak robiłem parę razy i zawsze ten sam efekt.
No ale spróbuję jeszcze raz może coś zadziała
edit: Blokada już jest w trakcie włączania, jeżeli się włączy - wyłączę ją znowu i dam znać czy coś podziałało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług elektronicznych
Blokady wyglądają ok, jednak pytanie czy po zdjęciu ich byłeś w ustawieniach- aplikacje- pamięć- sklep play i wyczyściłeś ja ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług elektronicznych
Poza tym, kupuję aplikacje przez komputer a kwotę doliczam do rachunku na mój numer telefonu (opcja "płacę z orange")
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług elektronicznych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada usług elektronicznych
Abonament, G2A (po wybraniu płatności przez "zapłać z Orange" wpisuje numer telefonu, dostaje na telefon SMS'a z kodem a gdy go wpisuję pojawia mi się komunikat "Przepraszamy, ale płatność nie powiodła się. Opłata nie została pobrana." Dodam że limit na usługi elektroniczne również jest wyłączony, a w tym miesiącu mam 0 zł ponad abonament
- « Poprzedni
- Następny »