- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam taki problem z obsługą Orange w starej części, telekomunikacji.
W 2022 roku odeszli rodzice w ciągu około 6 miesięcy. Mieszkam jako osoba niepełnosprawna w domu po nich. Po ich śmierci numer stacjonarny który zna większość rodziny za granicą, ( To w większość osoby starsze pod 90 lat, Czasami dzwonią na ten numer domowy) został przepisany na siostrę. Ona tu nie mieszka i doszła do wniosku, że po co płacić 35 zł miesięcznie, nie informując mnie o tym, telefon zlikwidowała.
Mnie tknęła intuicja, zadzwoniłem na infolinie i powiązałem ten numer ze swoim kontem. I tu zaczęły się schody. 7 czerwca miał być technik i kurier z umową. I choć jestem rencista jak już pisałem, dom opuszczam jedynie do lekarza. Technik się nie pojawił, a z kurierem trafiłem się dopiero 11 czerwca, umowę podpisałem.
Już trzy razy dzwoniłem na infolinie, by umówić technika ostatni raz miał być miedzy 8-10 w czwartek 20 czerwca. Kolejna osoba z obsługi poinformowała mnie ze pani z która umawiałem ta wizytę oddzwoni do mnie w ciągu 15 minut w czwarte j/w. A mamy sobotę, telefonu brak od obsługi nie mówiąc o numerze stacjonarnym. Może jakieś odszkodowanie się należy za takie traktowanie ? Nie mówiąc o uruchomieniu numeru i podłączeniu go w domu.
________________
* Przeniosłem z działu Inna oferta – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Teraz technik pojechał, wszystko pomontowal tak jak sobie wymarzyłem. Telefon działa. Dziękuję wszystkim zaangażowanym za pomoc i wsparcie. Trochę to trwało, można było stracić wiarę w sukces
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie numeru stacjonarnego
@marchello999 szkoda, że numer nie został przepisany na Ciebie. Może być problem z jego przywróceniem. Masz w umowie podane, jaki otrzymasz numer?
Co do techników, to czasami zdarzają się sytuacje, że technicy nie docierają w wyznaczonym terminie/czasie. Zostaje tylko ponaglanie na infolinii. Po pozytywnym załatwieniu sprawy, napisz reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie numeru stacjonarnego
@marchello999 trochę to wstyd pisać, ale takie sytuacje się zdarzają. Zadzwoń dziś na infolinię do 22:00 ( lub najlepiej w poniedziałek z rana) poproś o przyjęcie i wypisanie eskalacji zgłoszenia w systemach z adnotacją, o tym, że jako osoba rzadko wychodząca z domu wymagasz obecności technika w takim, a takim dniu i o takiej godzinie. Jeśli system przyjmie koniecznie w uwagach niech zamieszcza numer kontaktowy i notkę, że koniecznie musi się technik skontaktować przed wizytą.
Powiedz, że dalsze takie lekceważenie spotka się z reklamacją pisemną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie numeru stacjonarnego
cześć, w temacie reklamacji, jak najbardziej warto spróbować. w temacie załatwienia sprawy - napisałem na priv.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie numeru stacjonarnego
Tak w umowie mam wpisany właściwy numer telefonu. Przynajmniej tyle
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie numeru stacjonarnego
@marchello999 zgłaszaj więc na infolinii, aby technicy uruchomili usługę. Dobrze by było odnotować daty zgłoszeń i daty ewentualnych przyjazdu techników, które nie doszły do skutku. Warto później uwzględnić w zgłoszeniu/reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie numeru stacjonarnego
Cos mam pecha z tym uruchomieniem stacjonarengo telefonu. Na dzis bylem umowiony na godzinne 12-14. Czekalem, o 13.39 dostalem sms ze jest w realizacji, po minucie drugiego o identycznej tresci. Nikt sie nie pojawil, telefon stacjonarny u mnie jak nie dzialal, tak nie dziala. A ja o 15.11 dostalem sms z informacja ze wszystko zrobione i mam ich ocenic. Oceniam - dno.
Co zrobic dalej, gdzie reklamowac ?
PS. tyle zabawy z glupim telefonem stacjonarnym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie numeru stacjonarnego
To jest umowa na POTS czy VoIP?
Czy widzisz usługę w MO?
Jak masz podłączony telefon? Czy są na linii inne urządzenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie numeru stacjonarnego
@marchello999 jak dzwonisz na ten numer jaki masz sygnał? Jeśli normalny dzwonienia/wywołania to znaczy że skonfigurowany jest na centrali.
Masz w domu gniazdo telefoniczne? Podłączyłeś aparat?
Trzeba zgłosić, że brak jest sygnału i tyle
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie numeru stacjonarnego
W domu mam instalacje puszczona w scianach w rurkach na trzy pietra, tak budowali w latach 80 XX wieku. Podobnie z rurka na kabel TV z dachu.
Usluga jest POTS.
Widze biały kabel ze sciany, a w nim przewody - 5 albo 6 w roznych kolorach, nie wiem co to MO.
Zadzwonilem na infolinie, dotarlem przez Alexa, a moze Maxa, do obslugi a potem technikow, maja byc o 18 - 20.
Dziekuje wszystkiem za rady i wsparcie
- « Poprzedni
- Następny »