Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Zespół Nasz Orange
  • 417
  • 730
  • 28

Umów się na spotkanie z Konsultantem w swoim domu

Hmm, ja na Twoim adresie dostaje:

 coś tam.png

Napisz mi dokładnie na PW jaką ścieżka przechodzisz do formularza i jakie wybierasz opcje.

 

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. | Nie wiesz jak działa forum? Przeczytaj Zasady Nasz Orange |

Highlighted
Poziom 34, Ekspert
  • 4903
  • 2176
  • 177

Umów się na spotkanie z Konsultantem w swoim domu


Mikołaj napisał(-a):

Hmm, ja na Twoim adresie dostaje:

 coś tam.png

Napisz mi dokładnie na PW jaką ścieżka przechodzisz do formularza i jakie wybierasz opcje.

 


@MikołajŚcieżka jest Orange światłowód już miałem dwa kontaktyEmotikon: Zaskoczony

Przechwytywanie.PNG

Zespół Nasz Orange
  • 417
  • 730
  • 28

Umów się na spotkanie z Konsultantem w swoim domu

A widzisz! Czyli w sprawie światłowodu zmienił się zasięg.

Tak czy inaczej najważniejsze że działa i nie wprowadza już w błąd. Bardzo szczęśliwy robot

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. | Nie wiesz jak działa forum? Przeczytaj Zasady Nasz Orange |

Poziom 34, Ekspert
  • 4903
  • 2176
  • 177

Umów się na spotkanie z Konsultantem w swoim domu

[ Edytowane ]

@MikołajDziś tez miałem jeden kontakt z OrangeEmotikon: Zaskoczony

Edit i jeszcze jeden ciekawe ile jeszcze będzie?

Zespół Nasz Orange
  • 793
  • 656
  • 43

Umów się na spotkanie z Konsultantem w swoim domu


vdsl2 napisał:

Dziś tez miałem jeden kontakt z OrangeEmotikon: Zaskoczony

Edit i jeszcze jeden ciekawe ile jeszcze będzie?


Może wszyscy nadrabiają straty i zaczynają realizować wszystkie rekordy, jakie do tego czasu udało Ci się @vdsl2 wygenerować? Emotikon: JęzykEmotikon: Mrugający
To by oznaczało pospolite, orangowe ruszenie Emotikon: LOL

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. | Nie wiesz jak działa forum? Przeczytaj Zasady Nasz Orange |

Poziom 36, Guru
  • 8891
  • 3496
  • 487

Umów się na spotkanie z Konsultantem w swoim domu

Dlatego marketingowi przez telefon mówi się stanowcze nie Emotikon: Język
Every little helps Emotikon: Szczęśliwy
0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 793
  • 656
  • 43

Umów się na spotkanie z Konsultantem w swoim domu


Piotrekk85 napisał:
Dlatego marketingowi przez telefon mówi się stanowcze nie Emotikon: Język

No, ale chyba nie takiemu, które odpowiada na utworzone przez siebie zgłoszenie (?) Emotikon: Język

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. | Nie wiesz jak działa forum? Przeczytaj Zasady Nasz Orange |

Poziom 34, Ekspert
  • 4903
  • 2176
  • 177

Umów się na spotkanie z Konsultantem w swoim domu

Każdy konsultant mówi, że nie ma, problemu na podłączenie światłowodu dla jednego użytkownika zobaczę, do marca 2018 jak sieci Orange się nie uda to mam podpisana umowę w UPC na podpięcie do lokalu.

Poziom 20, Pasjonat
  • 274
  • 85
  • 4

Umów się na spotkanie z Konsultantem w swoim domu

[ Edytowane ]
U mnie też jest ciekawa sytuacja, bo UPC pociągnęła światło do mojego bloku, ja i moi sąsiedzi mieli możliwość tylko 30Mb/s +/- po vdsl. Orange ma światło na nowym osiedlu 600m dalej, a u nas od podłączenia UPC tj. koniec grudnia 2016 to już stracili przynajmniej 15 klientow (blok ma 45 lokali a obok jest następny blok co ma chyba wiecej i tam UPC też się wprowadziło jednocześnie i chyba jeszcze więcej klientów odeszło), a Orange miało u nas monopol, więc jak im to się kalkuluje to nie wiem.. Tym bardziej, że mieli ode mnie informację, że konkurencja z tanią ofertą w stosunku do nich i ich dod. opłatą za utrzymanie łącza ;-)

PS. sąsiadów chyba tylko trzyma umowa długa z Orange, bo z miesiąca na miesiąc coraz więcej podłączeń. Chyba każdy chce mieć co miesiąc więcej za mniej? Lepsza prędkość + więcej programów u mnie wyszło ~35zł mniej.
0 Lubię to
Odpowiedz