Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu


Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 3
  • 0

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

http://www.speedtest.pl/test/138500771 .  Strefa internetu domowego ustalona , kilkukrotnie pracownicy bok także ją ustalali. Transfer wykorzystywany jest z 60GB po za strefa a nastepnie przycięty zostaje do 16kb !!!!! Dostępny transfer na stronie orange 150GB i nic z niego nie ubywa . Czy oni więdzą co robią to masakra jakaś drugi miesiąc walczę  z orange bez skutku . Zostaje mi rozwiązanie umowy z winy operatora , ktoś ma jakiś pomysł bo ja już nie ogarniam tematu . Za telefony do BOK obciążyli mnie 50 PLN  to drożej  jest niż rozmowy z Malty gdzie ostatnio przebywaliśmy i zapłaciliśmy kilka złotych za 2h rozmów do PL. 

25 ODPOW. 25
Anonim

Nie dotyczy

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Jaki masz router?? Wyłącz i włącz ponownie router, jeśli ma wybudowaną baterię wyjmij na chwilę kartę sim, uruchom wszystko ponownie. Zgłoś ponownie reklamację, poproś o zwrot kosztów za połączenia z BOK. Ja bym zrobił jak wyżej napisałem.

Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 3
  • 0

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

1. Ruter z wbudowanym modemem huawei b315

2. Restartuje go 10 razy dziennie z nadzieją na "załapanie" strefy.

3. Resetuje go ( szpileczką ) 2 razy dziennie z nadzieja , ze coś sie stanie dobrego. Jedno urządzenie podłączone kablowo. Konsultanci z BOK rozmawiaja ze mna jak dzieckiem , kompetencje zerowe.

4. Reklamacja odnośnie kontaktu telefonicznego z BOK  uwzględniona następna faktura pomniejszona o kwote rozmowy z     BOK .

5. Reklamacje , prośby oraz żądania jak narazie bez odpowiedzi sztuk 5 .

6.Parametry techniczne to połączenie na full , ping do onetu 30ms szybkosć była super w granicach 29Mbit prawie w dwie      strony, nadajnik BTS Orange 300 metrów  w lini prostej brak zabudowań z wiatrówki go dosięgne.

7. Wcześniej miałem polsat lte najwyższy pakiet lejek przy 100 GB żadnych awarii. Darmowy BOK .Z racji posiadania        neostrady jeszcze 3 telefonów kom. na abonament w orange , funpacka postanowiłem przejśc do orange LTE ale to jest  pomyłka.

8. Obecny transfer to nawet nie 16 kbits. Chyba , ze liczą to jako 2 x 8 kbit czyli download i upload .

 Czas najwyższy wystąpić z rozwiązaniem umowy w związku z niewywiązywaniem się z warunków określonych oraz zagwarantowanych w umowie z winy operatora. Na szczęście neostrada się kończy funpack w grudniu się kończy z telefonią mobilną też są problemy w związku z naliczaniem śmiesznie dziwnie wysokich kosztów gdyż także nie potrafia dopisać nr. tel. do tkz. paietu  wspólnego i naliczają mi dodatkowe abonamenty oraz kasują za rozmowy w pakiecie "do wszystkich sieci za darmo". Ręce opadają  ktoś coś jakieś pomysły ? jestem człowieiem dosyć zapracowanym ale czas chyba zlecić komuś otwarcie bloga przestrzegającego przed usługami orange . Kilka lat wstecz byłem w orange ale zapomiałem jakie przeboje z nimi mam i miałem .


Poziom 40, Guru *****
  • 31529
  • 30411
  • 1335

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

1. A nie nadużywasz regulaminu Orange?
Wtedy i nawet podstawowe dane mogą zostać przycięte.
Ktoś sprawdzał to na BOK?
2. czy składałeś reklamację w zakresie błędnego rozliczenia pakietu internetowego? czy była odpowiedź w tym zakresie? poza opłatami za połączenie
3. Z jakiej technologii korzystasz? masz pełen zasięg?
4. Czy gdy masz początek nowego okresu rozliczeniowego - wtedy działa idealnie? czy też są problemy?

Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 3
  • 0

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

1. Nie nadużywam regulaminu , gdyz nawet nie jest mi dane skorzystać ze strefy domowej . Najpierw dane pakietowe pobierane są z limitu 60 GB co starcza na jakieś 2 tyg. i o godz 00:00 dnia następnego jest internet wyłączony. Dostępne dane pakietowe na stronie orange są nieruszone w wysokości 150GB .

2. Składałem reklamacje w zakresie błędnego rozliczania pakietu internetowego. Odpowiedz telefoniczna była taka iż ustawilismy nową strefę domową . W sumie ta strefę ustawialiśmy i korygowaliśmy z dokładnościa gps 3 razy  z czego trzykrotnie obciążony zostałem za wyznaczenie nowej strefy, reklamacja uwzględniona i wyznaczenie strefy za -30PLN.Reklamacja przez stronę orange odpowiedz 2x wyznaczyliśmy nową strefę prosze o zrestartowanie modemu . Efekt zerowy .

3 Jak pisałem wcześniej zasięg LTE 4 kreski FULL ping do onetu 25 ms , nadajnik w polu widzenia pusta przestrzeń około 400 metrów. 

4. Tak gdy mam początek nowego okresu rozliczeniowego dziala wyśmienicie o każdej porze dnia i nocy pakiet 150GB nie ruszony, pakiet 60GB z poza strefy schodzi tak około 2 tyg 

Generalnie jestem w strefie modem ruter stoi przy oknie zasięg super pingi nawet po przycięciu do zera netu super , prędkośc po przekroczeniu 60Gb z pakietu z poza strefy wręcz zerowa . Ewidentnie korzystam z pakietu poza strefą  pakiet w strefie domowy nie ubywa tak jak napisałeś następuje złe rozliczanie pakietu internetowego . 2 miesiąc nie potrafią sobie poradzić z tak prosta sprawą . Jakieś pomysły ? Czy mam jutro jechać wypowiedzieć umowę z winy orange . Umowa zawarta 2 mc temu . Ktoś ma jakąś ciekawą radę jeszcze ? Szkoda mi tych pań jutro w salonie orange .


Poziom 40, Guru *****
  • 31529
  • 30411
  • 1335

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Wybacz pytania o regulamin, ale my tu na forum nie widzimy nic, więc tylko propozycja (nie gniewaj sie).
Mam jeszcze kilka pytań:
1) czy miałeś kiedyś usługę firmową na siebie lub na wspólnym rachunku masz coś "firmowego"?
2) czy korzystasz z usługi jak "dodatkowa karta sim" lub "orange extra numer" (jak Ci nazwy nic nie mówią, to ok)?

Co do rozwiązania umowy z winy Orange. Niestety regulamin daje wąskie pole manewru. Nie wiem po co chcesz iść do salonu. One co najwyżej mogą porozmawiać, przyjmą pismo/reklamację od Ciebie i przekażą dalej. Nie naprawią w salonie tego niestety.
Ewidentnie jest jakiś bug. Może sugerowałbym złożyć kolejną reklamację lub zgłoszenie tu http://rzecznik.klientow.orange.pl/ (i zawrzeć takie sformułowanie).

Poza tym z Twoich informacji, niektóre rady są nietrafione. Zmiana strefy trwa do 24 godzin. Nie zawsze restart połączenia po zmianie w systemie działa.

Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 3
  • 0

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Nie gniewam się rzecz zrozumiała każdy w miarę możliwości chce pomóc 🙂 i bardzo dobrze to forum to tez jakas forma ratunku 😛 Wracając do meritum .

Nigdy nie miałem jakies firmy jakiś rachunków w orange itd itp nigdy nie miałem zadłużenia gdyż miałem telefon i neo 4 lata temu na osobę prywatną . DOdatkowa karta sim orange extra faktycznie nic mi nie mówią nie korzystałem nie mam , nie mam wspólnego konta w orange . z kimś lub z jakąś firmą . Reklamację złożyłem do "rzecznika .klientów. orange "opisując wszystkie wydarzenia i podając numery zgłoszeń, daty oraz opisałem jakie czynności zostały przeprowadzone do tej pory przez orange . Być może udam się jeszce do powiatowego rzecznika praw konsumenta . Może ta instytucja jakoś załatwi sprawę . Kilka razy w rozmowie z BOK telefonicznym po przeanalizowaniu wszystkiego dochodziliśmy do wniosku , że strefa nie działa, najprawdopodobnie to jest główną przyczyną takiego stanu. Dziwi mnie , że nikt w orange nie potrafi zdiagnozować problemu . W jednej z rozmów Pani z BOK dodała mi pakiet 500mega i wtedy ruszyło , pakiet dodany do 60GB poza strefą . Tłumaczyłem , że to rozwiązanie chwilowe i bezsensu , córka odpali yb i te 500mega zaraz się rozpłynie problem pozostanie i tak też się stało . Osobiście nieiwem co o tym sądzić już myślę ,że to typowa sprawa techniczna żle skonfigurowanej usługi po stronie orange . Jak słyszę pracownika prosze zresetować modem , następnie wyciągnąc wsadzić karte zalogować się i do 20 minut będzie okey  to ogarnia mnie śmiech 🙂 . Brakuje osoby , po stronie BOK Orange , która podejdzie technicznie do sprawy. Także jakies pomysły moi drodzy , jak rozwiązać ten temat. ?

Anonim

Nie dotyczy

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Współczuję Ci. Dziwne ze do tej pory nikt nie ogarnął tematu. Nie wiem co już myśleć o tym problemie. Może to wina routera?? Ciekawe czy na innym sprzęcie byłby ten sam problem??

Poziom 12, Recenzent
  • 11
  • 3
  • 0

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Zrzut ekranu 2016-11-21 o 21.30.00.png


Poziom 40, Guru *****
  • 31529
  • 30411
  • 1335

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Ja bym zasugerował przekazanie do działu IT sprawy. Może naprawdę jest jakiś błąd, którego nie widać. Czasem (niestety u Ciebie) się zdarzyło.