Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Anonim

Nie dotyczy

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Boli mnie już głowa od tego myślenia. Ja stawiam ze coś jest albo z kartą sim albo coś z modemem.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 3
  • 0

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Jaka jest procedura wymiany modemu lub karty trzeba to zgłosić gdzieś , bo sami chyba nie wpadną żeby spróbować wymienić kartę lub modem . Z tym , że modem do czasu lejka śmiga dobrze natomiast karta w innym urządzeniu zachowuje się tak samo jak w modemie . Także jest super . Sorry za Twój ból głowy 😛 ale taki mamy klimat , przecież nie zawracałbym wszystkim głowy jakby nie było problemu . Zazwyczaj duże problemy rozwiązuje sam ale ten przypadek mnie przerasta. A  rozwiązanie wydaje się być proste . Wystarczy , że zrobią mi pakiet 150GB jeden ogólny bez stref  ja i tak nie mam zamiaru z huawei b315 i przedłużaczem z prądem biegać po mieście i temat byłby załatwiony . Tak czy inaczej będe jutro atakować pomarańczowych o wyniku napiszę dla następnych . 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Dokładnie daj nam znać jaki będzie finał sprawy. Pozdrawiam.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38369
  • 1384

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Wymiana karty sim na życzenie kosztuje 25 zł.
W przypadku wady technicznej (potwierdzonej) - za free.
Wymiana realizowana jest tylko w salonie.

Wymian modemów jako takich nie ma.
Urządzenie sprzedawane są na własność.
Możesz skorzystać z gwarancji i/lub odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny z umową. Ale i w jednym i drugim wypadku zgodnie z obecnymi przepisami nie masz pewności na wymianę sprzętu.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 3
  • 0

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Rozwiązanie sprawy  ( czasowe) !!

Po rozmowie (20) telefonicznej z biurem obsługi  w końcu trafiłem na osobę , kompetentną , która długo się nie zastanawiając stwierdziła , ze problem jest po stronie orange przeprasza za zaistniałą sytuację i z tego co widzi to sprawa jest rozwojowa a do czasu kiedy dział techniczny nie rozwiąże tego problemu ona proponuje rozwiązanie w postaci " doładowania" strefy poza domem do wartości mi przysługującej czyli 150GB. co też uczyniła było to kilka dni temu . Także w tym momencie po wykorzystaniu 60GB tygodnia bez internetu i naładowaniu 150Gb można uznać , ze nie mam straty żadnej . Brawo Pani konsultantka . Po głosie stwierdziłem , że jest osobą doświadczoną. Czekam teraz na koniec okresu rozliczeniowego no i zaczynam zabawę na nowo . Co do tygodnia bez  " dostępu do świata" będę reklamował o obniżenie abonamentu za ten okres. Nie , że jestem skąpy ale umowa to umowa wywiązywanie się z niej powinno w jednakowym stopniu obowiązywać dwie strony .  Pozdrawiam forumowiczów .


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38369
  • 1384

Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu

Dla mnie to nie jest rozwiązanie. Nikt co miesiąc nie będzie Ci ładował 150GB.

Ktoś leczy objaw a nie przyczynę.
Powinieneś w reklamacji żądać naprawy.