- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu
Jaka jest procedura wymiany modemu lub karty trzeba to zgłosić gdzieś , bo sami chyba nie wpadną żeby spróbować wymienić kartę lub modem . Z tym , że modem do czasu lejka śmiga dobrze natomiast karta w innym urządzeniu zachowuje się tak samo jak w modemie . Także jest super . Sorry za Twój ból głowy 😛 ale taki mamy klimat , przecież nie zawracałbym wszystkim głowy jakby nie było problemu . Zazwyczaj duże problemy rozwiązuje sam ale ten przypadek mnie przerasta. A rozwiązanie wydaje się być proste . Wystarczy , że zrobią mi pakiet 150GB jeden ogólny bez stref ja i tak nie mam zamiaru z huawei b315 i przedłużaczem z prądem biegać po mieście i temat byłby załatwiony . Tak czy inaczej będe jutro atakować pomarańczowych o wyniku napiszę dla następnych . 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu
W przypadku wady technicznej (potwierdzonej) - za free.
Wymiana realizowana jest tylko w salonie.
Wymian modemów jako takich nie ma.
Urządzenie sprzedawane są na własność.
Możesz skorzystać z gwarancji i/lub odpowiedzialności sprzedawcy za towar niezgodny z umową. Ale i w jednym i drugim wypadku zgodnie z obecnymi przepisami nie masz pewności na wymianę sprzętu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu
Rozwiązanie sprawy ( czasowe) !!
Po rozmowie (20) telefonicznej z biurem obsługi w końcu trafiłem na osobę , kompetentną , która długo się nie zastanawiając stwierdziła , ze problem jest po stronie orange przeprasza za zaistniałą sytuację i z tego co widzi to sprawa jest rozwojowa a do czasu kiedy dział techniczny nie rozwiąże tego problemu ona proponuje rozwiązanie w postaci " doładowania" strefy poza domem do wartości mi przysługującej czyli 150GB. co też uczyniła było to kilka dni temu . Także w tym momencie po wykorzystaniu 60GB tygodnia bez internetu i naładowaniu 150Gb można uznać , ze nie mam straty żadnej . Brawo Pani konsultantka . Po głosie stwierdziłem , że jest osobą doświadczoną. Czekam teraz na koniec okresu rozliczeniowego no i zaczynam zabawę na nowo . Co do tygodnia bez " dostępu do świata" będę reklamował o obniżenie abonamentu za ten okres. Nie , że jestem skąpy ale umowa to umowa wywiązywanie się z niej powinno w jednakowym stopniu obowiązywać dwie strony . Pozdrawiam forumowiczów .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Strefa Internetu Domowego- Internet LTE dla domu
Ktoś leczy objaw a nie przyczynę.
Powinieneś w reklamacji żądać naprawy.
- « Poprzedni
- Następny »