Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny


Pracuję w Orange
  • 470
  • 912
  • 53

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

@GWS ile masz abonamentów komórkowych na jednym koncie? Pakiet jest dzielony na konto i być może na innym numerze został wykorzystane pozostałe GB?

 

Tutaj masz oznaczenie jak wygląda na rachunku oznaczenie dotyczące sposobu wykorzystania GB w zależności czy numer jest w Orange Love czy też nie. Legenda jest zresztą pod wykazem na fakturze.

Bez tytułu.jpg


Poziom 14, Recenzent
  • 30
  • 21
  • 0

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

1. Na pewno, oprócz tego mam jeszcze normalny abonament w telefonie, prawie nie używany.

2. Generalnie poprzedni miesiąc odpuściłem, bo już nie mam siły, wtedy porównywałem zużycie na routerze, do którego wpięty jest modem z kartą SIM.

3. Przechwytywanie4.JPG

SMS ma taką treść: Wykorzystano podstawowy pakiet danych na konto. Zostanie włączony zapasowy pakiet danych na konto 10 GB za 10 zł umożliwiający dalsze korzystanie z internetu z pełną prędkością. Pozdrawiamy, Orange

5. No i do tego teraz widzę, że żadna pozycja nie jest oznaczona jako "Zapasowy pakiet danych na konto", co moim zdaniem powinno kończyć dyskusję. Zobaczymy jak zostanie rozpatrzona moja kolejna reklamacja.

 

 


Poziom 40, Guru *****
  • 31675
  • 31803
  • 1343

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

A mam pytanie, wybacz może wścibskość, ale chciałbym wyjaśnić, czy mógłbyś zaprezentować z tej samej faktury fragment wykorzystania internetu z komórki? bo może ta komórka spowodowała użycie schodka.

Poziom 14, Recenzent
  • 30
  • 21
  • 0

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

Na to wścibskie pytanie 🙂 odpowiem uszczypliwie, czy gdyby to telefon było powodem przekroczenia limitu, to czy włączenie 1 schodka stało by się w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego? Mało prawdopodobne.

No ale proszę:
Przechwytywanie.JPGJak widać transfer w telefonie włączyłem tylko po to żeby skorzystać z bonusowych 7GB od Orange, i z pakietu podstawowego zużyłem 100kB


Poziom 14, Recenzent
  • 30
  • 21
  • 0

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

a nie 169 kB 🙂


Poziom 40, Guru *****
  • 31675
  • 31803
  • 1343

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

Na te dane co przestawiasz błąd jest ewidentny. Jeszcze mi się przypomniała historia z dosyć starych taryf, że gdy po północy spadają Ci dane z poprzedniego okresu rozliczeniowego - nie włączają się nowe dane od razu ale jest luka kilkunastu minut. I prawdopodobnie wtedy w tej luce włączył się schodek. Ale to powinno pójść na technikę do sprawdzenia i naprawienia (nie wiem czy poszło).

Co zostaje to odwołanie i/lub pisanie do UKE.

Poziom 14, Recenzent
  • 30
  • 21
  • 0

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

Ponieważ dzięki tej dyskusji spostrzegłem, że dane w Rachunku szczegółowym nie pokazują przekroczenia limitu 50GB to dałem im ostatnią szansę i założyłem kolejną reklamację. Dalej pójdę gdy ta reklamacja nie zostanie pozytywnie rozpatrzona. Także na razie dziękuję, jeżeli jesteście ciekawi, to wrócę tu z wynikiem reklamacji.


Poziom 14, Recenzent
  • 30
  • 21
  • 0

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

Jakby co to do dziś nie dostałem odpowiedzi na reklamację wysłaną e-mailem.

 


Poziom 40, Guru *****
  • 31675
  • 31803
  • 1343

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

A dostałeś potwierdzenie przyjęcia reklamacji?

Poziom 14, Recenzent
  • 30
  • 21
  • 0

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

Takie automatyczne, bez numeru:

 

dziękujemy za wiadomość przesłaną na adres bok@orange.pl. 
Po zapoznaniu się ze sprawą odpowiedzi udzielimy w najszybszym możliwym terminie.
Zwykle zajmuje to nam do 7 dni.

Pozdrawiamy, 
Orange