Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32305
  • 36141
  • 1365

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

A ile dni minęło od tej wiadomości? W spamie nic nie ma?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 30
  • 21
  • 0

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

Jutro będzie miesiąc. W spamie szukałem kilkanaście dni temu, gdy wróciłem z wakacji, no ale poprzednie reklamacje nie wpadały do spamu.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny

Z własnego doświadczenia wiem, że sprawy dotyczące rozliczeń są czasochłonne, bo wymagają pozyskania wyjaśnień z kilku działów, aczkolwiek do 2 tygodni zazwyczaj wszystko się załatwia.


Faktycznie bywają sytuacje kiedy na rozpatrzenie reklamacji czeka się ustawowe 30 dni, ale w takim wypadku przeważnie osoba rozpatrująca wysyła jakiekolwiek info o opóźnieniu (bo sama jest bombardowana notyfikacjami o przekroczonym czasie realizacji zgłoszenia).


Może zamiast na maila, odpowiedź poszła listownie? Najlepiej zapytaj na czacie, konsultant przynajmniej zobaczy jaki jest status Twojej reklamacji.