- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
@GWS ile masz abonamentów komórkowych na jednym koncie? Pakiet jest dzielony na konto i być może na innym numerze został wykorzystane pozostałe GB?
Tutaj masz oznaczenie jak wygląda na rachunku oznaczenie dotyczące sposobu wykorzystania GB w zależności czy numer jest w Orange Love czy też nie. Legenda jest zresztą pod wykazem na fakturze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
1. Na pewno, oprócz tego mam jeszcze normalny abonament w telefonie, prawie nie używany.
2. Generalnie poprzedni miesiąc odpuściłem, bo już nie mam siły, wtedy porównywałem zużycie na routerze, do którego wpięty jest modem z kartą SIM.
3.
SMS ma taką treść: Wykorzystano podstawowy pakiet danych na konto. Zostanie włączony zapasowy pakiet danych na konto 10 GB za 10 zł umożliwiający dalsze korzystanie z internetu z pełną prędkością. Pozdrawiamy, Orange
5. No i do tego teraz widzę, że żadna pozycja nie jest oznaczona jako "Zapasowy pakiet danych na konto", co moim zdaniem powinno kończyć dyskusję. Zobaczymy jak zostanie rozpatrzona moja kolejna reklamacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
Na to wścibskie pytanie 🙂 odpowiem uszczypliwie, czy gdyby to telefon było powodem przekroczenia limitu, to czy włączenie 1 schodka stało by się w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego? Mało prawdopodobne.
No ale proszę:
Jak widać transfer w telefonie włączyłem tylko po to żeby skorzystać z bonusowych 7GB od Orange, i z pakietu podstawowego zużyłem 100kB
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
a nie 169 kB 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
Co zostaje to odwołanie i/lub pisanie do UKE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
Ponieważ dzięki tej dyskusji spostrzegłem, że dane w Rachunku szczegółowym nie pokazują przekroczenia limitu 50GB to dałem im ostatnią szansę i założyłem kolejną reklamację. Dalej pójdę gdy ta reklamacja nie zostanie pozytywnie rozpatrzona. Także na razie dziękuję, jeżeli jesteście ciekawi, to wrócę tu z wynikiem reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
Jakby co to do dziś nie dostałem odpowiedzi na reklamację wysłaną e-mailem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
Takie automatyczne, bez numeru:
dziękujemy za wiadomość przesłaną na adres bok@orange.pl. Po zapoznaniu się ze sprawą odpowiedzi udzielimy w najszybszym możliwym terminie. Zwykle zajmuje to nam do 7 dni. Pozdrawiamy, Orange