- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
A ile dni minęło od tej wiadomości? W spamie nic nie ma?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
Jutro będzie miesiąc. W spamie szukałem kilkanaście dni temu, gdy wróciłem z wakacji, no ale poprzednie reklamacje nie wpadały do spamu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
Z własnego doświadczenia wiem, że sprawy dotyczące rozliczeń są czasochłonne, bo wymagają pozyskania wyjaśnień z kilku działów, aczkolwiek do 2 tygodni zazwyczaj wszystko się załatwia.
Faktycznie bywają sytuacje kiedy na rozpatrzenie reklamacji czeka się ustawowe 30 dni, ale w takim wypadku przeważnie osoba rozpatrująca wysyła jakiekolwiek info o opóźnieniu (bo sama jest bombardowana notyfikacjami o przekroczonym czasie realizacji zgłoszenia).
Może zamiast na maila, odpowiedź poszła listownie? Najlepiej zapytaj na czacie, konsultant przynajmniej zobaczy jaki jest status Twojej reklamacji.
- « Poprzedni
- Następny »