Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 3
  • 0

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

Witam,

Chciałbym zapytać jak najszybciej i bezproblemowo mogę rozwiązać umowę na korzystanie z telefopnu stacjonarnego?

Po śmierci dziadka nikt się tym nie zajął i powstało zadłużenie na koncie. Chciałbym jako wnuczek uregulować tą zaległość oraz jednocześnie rozwiązać umowę.

Oczywiście napiszę pismo o rozwiązaniu umowy , ale czy Orange będzie traktowało moją osobę jako uprawnioną do wystąpienia z takim wnioskiem?

Tak, wiem że zapłacić rachunek to każdy może ...

 

Będę wdzięczny za pomoc i rzetelne informacje

 

Z poważaniem

supian

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 36
  • 31
  • 5

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

@Jozefg @supian Można to także załatwić w salonach partnerskich. Nie tylko w salonie firmowym :).

 

Wystarczy udać się z aktem zgonu.- Musi być to orginał aktu zgonu.

 

Pozdrawiam,

Adrian

 

🔔 Edit: Więcej szczegółów na temat formalności w przypadku śmierci Klienta znajdziesz w Bazie Wiedzy 📚

 

______________
* Ze względu na poczytność rozwiązania zostało one rozbudowane o dodatkowe informacje - moderator Kinga

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

29 ODPOW. 29

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 625
  • 1513
  • 21

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

Podstawa to odpis aktu zgonu i z tym dokumentem należy pojawić się w salonie firmowym Orange.

I teraz pytanie czy chcesz ten telefon przepisać na siebie czy zlikwidować ?  

  Reszta spraw to już w salonie.....


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 3
  • 0

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

Dzięki za info , akt zgonu mam.

Chcę rozwiązać umowę definitywnie,  pytanie czy jako wnuk mam taką możliwość ?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela


supian napisał(-a):

Dzięki za info , akt zgonu mam.

Chcę rozwiązać umowę definitywnie,  pytanie czy jako wnuk mam taką możliwość ?


Myślę, że dla Orange nie ma większego znaczenia kto z bliskich zgłasza zgon strony umowy... ważne by mieć stosowny dokument potwierdzający tę okoliczność - tak jak pisał Kolega @Jozefg  - odpis aktu zgonu.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 36
  • 31
  • 5

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

@Jozefg @supian Można to także załatwić w salonach partnerskich. Nie tylko w salonie firmowym :).

 

Wystarczy udać się z aktem zgonu.- Musi być to orginał aktu zgonu.

 

Pozdrawiam,

Adrian

 

🔔 Edit: Więcej szczegółów na temat formalności w przypadku śmierci Klienta znajdziesz w Bazie Wiedzy 📚

 

______________
* Ze względu na poczytność rozwiązania zostało one rozbudowane o dodatkowe informacje - moderator Kinga

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

@AdrianOrangeWAW: to co piszesz nie jest do końca prawdą.
Abonament po dostarczeniu aktu zgonu nie powinien być naliczany.
Opłaty za połączenia/smsy/usługi dodatkowe nigdy nie są anulowane.

Anulowanie abonamentu między śmiercią abonenta a dostarczeniem aktu zgonu to indywidualna sprawa. Jeśli kogoś nie stać, może złożyć pismo z prośbą o anulowanie opłaty.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 36
  • 31
  • 5

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

@Piotrek85 Zawsze w takich przypadkach składa się u nas pismo z prośba o anulacji i w większości przypadków są faktury anulowane . Potwierdzone przez DS.Ostatnio załatwiałem taka sprawę właśnie. Jedyne co to chcieli aby zwrócić sprzęt Dzierzawiony bo w tym przypadku był to funpack.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

To jest sprawa indywidualna. Na pewno opłaty za sprzęt nie są anulowane.
Kolejna sprawa wspominana w poście - windykacja. Jeśli jest to windykacja zewnętrzna, to Orange nie ma co anulować - Orange nie jest stroną.

Zależy też kwoty czy mała czy duża.
Twój wpis może sugerować, że można zwlekać z dostarczeniem dokumentów i liczyć na anulowanie rachunku, a tak z reguły nie jest jeśli ktoś to robi po długim okresie czasu.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 36
  • 31
  • 5

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

@Piotrekk85 a tu cię zaskoczę bo ten klient miał również raty za telefon komórkowy i zostały mu anulowane.

Jeżeli jest windykacja i dług sprzedany to wtedy Orange już nic nie zrobi to racja.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 13
  • 3
  • 0

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

Witam,

Kwota nie jest wysoka , niecałe 200 zł. Nie ma jeszcze pisma od windykacji , ale jest rachunek z informacją że 2 wcześniejsze nie zostały uregulowane.

Tak czy siak , jak nic z tym nie zrobię skończy się windykatorem