Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 12, Recenzent
  • 13
  • 3
  • 0

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

Witam,

Chciałbym zapytać jak najszybciej i bezproblemowo mogę rozwiązać umowę na korzystanie z telefopnu stacjonarnego?

Po śmierci dziadka nikt się tym nie zajął i powstało zadłużenie na koncie. Chciałbym jako wnuczek uregulować tą zaległość oraz jednocześnie rozwiązać umowę.

Oczywiście napiszę pismo o rozwiązaniu umowy , ale czy Orange będzie traktowało moją osobę jako uprawnioną do wystąpienia z takim wnioskiem?

Tak, wiem że zapłacić rachunek to każdy może ...

 

Będę wdzięczny za pomoc i rzetelne informacje

 

Z poważaniem

supian

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Poziom 19, Pasjonat
  • 36
  • 27
  • 5

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

@Jozefg @supian Można to także załatwić w salonach partnerskich. Nie tylko w salonie firmowym Emotikon: Szczęśliwy.

 

Wystarczy udać się z aktem zgonu.- Musi być to orginał aktu zgonu.

Wszystkie faktury które są wystawione na koncie powinny zostać anulowane.

 

Pozdrawiam,

Adrian

Ekspert ds.Sprzedaży w Salonie Orange (Warszawa)
0 Lubię to
Odpowiedz

Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 23, Pasjonat
  • 585
  • 1238
  • 19

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

Podstawa to odpis aktu zgonu i z tym dokumentem należy pojawić się w salonie firmowym Orange.

I teraz pytanie czy chcesz ten telefon przepisać na siebie czy zlikwidować ?  

  Reszta spraw to już w salonie.....

Jeżeli pomogłem - kliknij na "łapkę" pod postem... Emotikon: Bardzo szczęśliwy
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 12, Recenzent
  • 13
  • 3
  • 0

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

Dzięki za info , akt zgonu mam.

Chcę rozwiązać umowę definitywnie,  pytanie czy jako wnuk mam taką możliwość ?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 36, Guru *
  • 3926
  • 6352
  • 138

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela


supian napisał(-a):

Dzięki za info , akt zgonu mam.

Chcę rozwiązać umowę definitywnie,  pytanie czy jako wnuk mam taką możliwość ?


Myślę, że dla Orange nie ma większego znaczenia kto z bliskich zgłasza zgon strony umowy... ważne by mieć stosowny dokument potwierdzający tę okoliczność - tak jak pisał Kolega @Jozefg  - odpis aktu zgonu.

Założyłeś/aś temat a ja Ci pomogłem? Kliknij "Oznacz jako rozwiązanie" - pod moim postem | Spodobała Ci się moja wypowiedź? Kliknij kciuk w górę | Dziękuję; Pozdrawiam Emotikon: Bardzo szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 19, Pasjonat
  • 36
  • 27
  • 5

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

@Jozefg @supian Można to także załatwić w salonach partnerskich. Nie tylko w salonie firmowym Emotikon: Szczęśliwy.

 

Wystarczy udać się z aktem zgonu.- Musi być to orginał aktu zgonu.

Wszystkie faktury które są wystawione na koncie powinny zostać anulowane.

 

Pozdrawiam,

Adrian

Ekspert ds.Sprzedaży w Salonie Orange (Warszawa)
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25594
  • 14838
  • 1145

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

@AdrianOrangeWAW: to co piszesz nie jest do końca prawdą.
Abonament po dostarczeniu aktu zgonu nie powinien być naliczany.
Opłaty za połączenia/smsy/usługi dodatkowe nigdy nie są anulowane.

Anulowanie abonamentu między śmiercią abonenta a dostarczeniem aktu zgonu to indywidualna sprawa. Jeśli kogoś nie stać, może złożyć pismo z prośbą o anulowanie opłaty.
.
Poziom 19, Pasjonat
  • 36
  • 27
  • 5

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

@Piotrek85 Zawsze w takich przypadkach składa się u nas pismo z prośba o anulacji i w większości przypadków są faktury anulowane . Potwierdzone przez DS.Ostatnio załatwiałem taka sprawę właśnie. Jedyne co to chcieli aby zwrócić sprzęt Dzierzawiony bo w tym przypadku był to funpack.
Ekspert ds.Sprzedaży w Salonie Orange (Warszawa)
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25594
  • 14838
  • 1145

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

[ Edytowane ]

To jest sprawa indywidualna. Na pewno opłaty za sprzęt nie są anulowane.
Kolejna sprawa wspominana w poście - windykacja. Jeśli jest to windykacja zewnętrzna, to Orange nie ma co anulować - Orange nie jest stroną.

Zależy też kwoty czy mała czy duża.
Twój wpis może sugerować, że można zwlekać z dostarczeniem dokumentów i liczyć na anulowanie rachunku, a tak z reguły nie jest jeśli ktoś to robi po długim okresie czasu.

.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 19, Pasjonat
  • 36
  • 27
  • 5

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

@Piotrekk85 a tu cię zaskoczę bo ten klient miał również raty za telefon komórkowy i zostały mu anulowane.

Jeżeli jest windykacja i dług sprzedany to wtedy Orange już nic nie zrobi to racja.
Ekspert ds.Sprzedaży w Salonie Orange (Warszawa)
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 12, Recenzent
  • 13
  • 3
  • 0

Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela

Witam,

Kwota nie jest wysoka , niecałe 200 zł. Nie ma jeszcze pisma od windykacji , ale jest rachunek z informacją że 2 wcześniejsze nie zostały uregulowane.

Tak czy siak , jak nic z tym nie zrobię skończy się windykatorem

0 Lubię to
Odpowiedz