- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela
- całkowita rezygnacja bez opłat bez zachowania numeru
- cesja (wstąpienie w obowiązki) z zachowaniem numeru.
A tu zupełna oddzielna kwestia czy numer jest możliwy do przedłużenia oferty czy nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela
A ja mam taki problem...
Mamy taki problem:-
- Abonent [samotna osoba] w trakcie ciężkiej choroby 06. 03. 2019 r. wystąpił pisemnie [w salonie orange] o rozwiązanie umowy na tel. stacjonarny, o nie przedłużanie
- 11. 03. 2019r. Abonent zmarł. Po śmierci dostarczyliśmy do Orange akt zgonu z prosbą o natychmiastowe rozwiązanie umowy
- ostatnia faktura została zapłacona za m-c MARZEC 2019 r.
- W kwietniu natomiast przyszła ponownie faktura do zapłaty za m-c KWIECIEŃ, choć abonent już od 11. marca nie żył.
- W salonie poinformowano mnie, że z chwilą śmierci, umowa zostaje rozwiązana natychmiast i faktury za kwiecień nie trzeba płacić.
- Obecnie na adres zmarłej przyszedł NAKAZ PŁATNICZY za okres kwietnia...
Jak to rozumieć? Przecież osoba ta zmarła w marcu {zaznaczam – samotna, bezdzietna}, a Orange przedłużył umowę na kwiecień, żądając zapłaty...
- Podobno śmierć abonenta obliguje do natychmiastowego rozwiązania umowy... Tak nas informowano w Salonie...
Więc proszę o odpowiedź na tą wątpliwość...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela
Skoro Abonent nie żyje i nie ma spadkobierców to zrobiliście wszystko to co można było zrobić.
Nie macie prawnego obowiązku dalej ciągnąć sprawy. Ba - nie macie też prawnej możliwości występowania w imieniu osoby zmarłej czy odbierania jej korespondencji.
Nie kontynuował bym dalej zagadnienia - Orange nie wyegzekwuje żadnej płatności od osoby zmarłej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela
Czytaliście post https://nasz.orange.pl/t5/user/viewprofilepage/user-id/15535 ? ( który jest na pierwszej stronie owego wątku ? )
Jeśli nie to przeczytajcie, a jeśli tak to wyraźnie jest w nim opisana sprawa dotycząca ewentualnych płatności - Człowiek nie żyje.
Wyrazy współczucia dla rodziny...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela
Z chwilą dostarczenia do Salonu Orange aktu zgonu zmarłego samotnego człowieka ktoś dostaje się do jego mieszkania i zaczyna sobie prowadzić zabawę w audiotele ?
@Piotrekk85 daj spokój.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie umowy z powodu śmierci właściciela
- « Poprzedni
- Następny »