- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja internet światłowodowy
@Alex333 według mnie jako poczatek liczy się data i godzina zgłoszenia awarii.
Tak system widzi usterkę i czas jej trwania. Oczywiście, że mogła trwać dłużej, ale np jak weryfikować w systemach wyłączenia usługi przez abonentow w domu poprzez wypięcie zasilania z modemu? Przecież widok takiej sytuacji od strony nawet systemów jest taki sam jak w przypadku uszkodzenia kabla...To by wskazywało na fakt udzielenia rekompensaty...a tak nie jest.
Według mnie nie należy się odszkodowanie w Twoim przypadku ( chyba, że konsultant uzna początek awarii zgodnie z Twoją informacja, co będzie jego oceną indywidualna, a nie według systemu zgloszeniowego)
Podstawą według mnie jest czas zarejestrowanego zgłoszenia i czas odpisania przez montera
W jednym masz rację, skoro obiecali rekompensatę, niech dadzą. Słowo się rzekło, a według indywidualnej oceny mogą...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja internet światłowodowy
@agat13 popieram.
Nawet jak idzie coś tu ugrać reklamacyjne to przy samym światłowodzie mniej jak 2 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja internet światłowodowy
@Kimiriko dlatego w moim poście do kolegi @Alex333 napisałem:
@slav72napisał(-a)@Alex333 skoro uważasz że "jest o co kruszyć kopie" złóż ponownie reklamację na czacie dołącz również zapis rozmowy z konsultantem.
Moim zdaniem (powtarzam moim) gra nie warta świeczki, szkoda czasu na reklamację (gdyby to była dłuższa przerwa, to co innego).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja sądzę, że dla zasady powinno się reklamować, żeby weszło w przysłowiowe pięty. Im więcej takich zdarzeń będzie, tym szybciej ktoś wychwyci istotę narastającej fali problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja internet światłowodowy
Liczy się czas zgłoszenia usterki. System widzi utratę połączenia - to fakt i można by domniemywać że rozpoczęła się usterka. Ale równie dobrze abonent mógł rano wyciągnąć kabel z modemu, a później nastąpiła usterka. W tym przypadku również system będzie widział utratę połączenia. W regulaminie jest zapis o ile dobrze pamiętam, że usterkę należy zgłosić niezwłocznie po jej wykryciu.
Edit
Regulamin od 04.02.2022 mówi ju z inaczej:
Jeżeli nastąpiła przerwa w świadczeniu Usługi, mogą Państwo
zażądać od nas:
1) zwrotu lub nienaliczania opłaty abonamentowej za tę Usługę w
wysokości proporcjonalnej do liczby dni, w których występowała
przerwa w jej świadczeniu,
2) kary umownej, której podstawą jest opłata abonamentowa za
Usługę; jej wysokość będzie proporcjonalna do liczby dni za tę
Usługę, w których występowała przerwa w jej świadczeniu; kara
umowna przysługuje, jeżeli czas przerw trwał co najmniej 36 godzin
w okresie rozliczeniowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja internet światłowodowy
Złożyłem odwołanie od decyzji reklamacji. Oczywiście, że powinno się składać reklamację takich przypadków jak mój jest na pewno mnóstwo. Skoro technik został umówiony i naprawił usterkę to informacja o rozłączeniu w systemie Orange jest tym bardziej wiarygodna.
Wyciągnięcie wtyczki z kontaktu owszem rejestrowane jest przez system jako rozłączenie, ale samo urządzenie jak FunBox też rejestruje problem z połączeniem. Tak to Orange mógłby powiedzieć, że każdy wyciąga sobie wtyczkę z kontaktu.
Oczywiście Orange się miga, żeby nie zapłacić nawet tych 2 zł, ale dlaczego też ja mam płacić za dzień w którym nie miałem dostępu do Internetu. Nie każdy ma alternatywne źródło dostępne.
Regulamin mówi o 36h owszem tylko dlaczego infolinia, czat mówi o 24h i wprowadza w błąd? Chyba wspólna wersja powinna być. Nie wspominając o tym, że konsultanci potwierdzili, że rekompensata się należy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja internet światłowodowy
@Alex333 24 h jednorazowo, 36 przez cały okres....no, ciekawe czy się skłonią do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja internet światłowodowy
Zapewne się będą chcieli mignąć. Jak to Orange chcesz to akceptuj to co masz, a jak nie to możesz co najwyżej odejść.
Nie powiem na łączu, które mam działa jeszcze co najmniej 5 operatorów. Ja wybrałem Orange miałem kilka lat temu jeszcze Neostradę. Pamiętam prędkość 10 mb/s to był rarytas oczywiście z biegiem czasu bo zaczynałem od 512 kb/s. Później zerwałem umowę przeszedłem na internet mobilny i tak z 6 lat, aż w końcu nastał ten dzień w którym światłowód do mnie dotarł.
Na sam Internet światłowodowy narzekać nie mogę. Awarie się zdarzają to jest normalne i u każdego operatora. Na razie miałem miesiąc temu awarię masową przez kilka godzin. Teraz problem z kablem. Poza tym przez niecałe półtora roku nic się nie działo.
Owszem jeśli chodzi o zgłoszenie to szybka reakcja na drugi dzień technik. Chociaż pewnie zależy im też na czasie bo im szybciej tym lepiej. Jednak nie zawsze tak jest.
Zasady też się liczą i jeśli nawet w piśmie powołują się na 24h przerwy co miało miejsce w moim przypadku i zostało potwierdzone to nie w porządku jest odrzucenie reklamacji, a w zasadzie to zgłoszenia. Nawet w piśmie nie wskazali czasu od..do trwania awarii.
Poczekam na odpowiedź chociaż spodziewam się jaka może być.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja internet światłowodowy
Reklamacja została uznana.
Polecam każdemu pisać reklamację/odwołanie samodzielnie. Nie jest to może gwarancją jej uznania, ale wtedy chociaż wiemy co napisaliśmy.
Konsultanci nie udzielają informacji na czacie co napisali w zgłoszeniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja internet światłowodowy
@Alex333 racja należy zgłaszać, tu moje zgłoszenie (w moim przypadku brak dostępu do światełka był dużo dłuższy)