Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy


Miła napisał(-a):

Dziękuję za próbę naprowadzenia mnie na rozwiązanie. Okazało się, że od 1 stycznie Orange zmienił taryfy (oczywiście na niekorzyść dla klientów). Teraz mam inny problem: jak przenieść dane z telefonu obsługiwanego przez Kies (z wcześniejszym androidem) do telefonu z androidem 4 obsługiwanym przez Kies 3? Karta SIM z pierwszego jest aktywna do momentu aktywowania karty SIM z drugiego, a potem jest blokowana. Zupełnie nie wiem jak sobie z tym poradzić. Bardzo proszę o pomoc.



@Miła

 

A propos przeniesienia danych między  telefonami obsługiwanymi przez program KIES opisałem rozwiązanie z tematem dotyczącym tego problemu  ... podałem tam linki do filmików:

o tworzeniu kopii zapasowej;

o kopiowaniu kontaktów.

 

Hm teraz sprawdziłem, że login jest ten sam... i Rafał wyodrębnił post do nowego tematu 😞


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

Sms BLOKUJ należy wysłać po wejściu w życie nowych warunków umowy (następny okres rozliczeniowy). Telefon dual sim to chyba nie problem możesz używać jednej karty. 


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10889
  • 150

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

OK @Miła. To już wiemy, o czym rozmawiamy (w przybliżeniu) Bardzo szczęśliwy mężczyzna
Regulamin, który zalinkowałaś, faktycznie obowiązuje od 01.01.2017 - ale wprowadzone zostały w nim jedynie pkty dot. jakości sieci, które dostosowują dokumenty do unijnej dyrektywy. Nie wpływają one w żaden sposób na opłaty za usługi.

Musiałabyś coś więcej napisać o tych połączeniach i internecie, które rozmijają się z tym, co prezentuje regulamin. Może warto by było o to podpytać doradcę na czacie? Tym kanałem chyba najszybciej wyjaśnisz wszelkie wątpliwości Emotikon: Szczęśliwy

Jak już wspomniał @Loczo, istotne jest to czy Twój nowy plan taryfowy wszedł w życie. Tylko wtedy będzie można aktywować usługę 'Nie chcę schodków w Smart Plan LTE'.

To, że jakiś aparat ma możliwość obsługi dwóch kart SIM, nie jest aż tak istotne. Np. w przypadku aparatu Huawei P9 Lite slot przeznaczony na drugą kartę SIM można wykorzystać także jako slot do karty pamięci zewnętrznej.