Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...

Witam,

mam problem bo często tracę połączenie xboxa z usługą xbox live, zgłaszałem kilka reklamacji do Orange ale oni twierdzą że jest dobrze więc uderzyłem do Microsoftu i opisałem problem a pan powiedział że 99.99% zgłoszeń takich problemów mają od klientów Orange bo Orange nie odblokowuje jakiś tam portów i sugerował żeby mi odblokowali porty:

  • Port 88 (UDP)
  • Port 3074 (UDP i TCP)
  • Port 53 (UDP i TCP)
  • Port 80 (TCP)
  • Port 500 (UDP)
  • Port 3544 (UDP)
  • Port 4500 (UDP)

Czy ktoś miał podobny przypadek?

 

Link od Microsoftu:

http://support.xbox.com/pl-pl/xbox-one/networking/network-ports-used-xbox-live

5 ODPOW. 5

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 121

Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...

@benobeno, zajrzyj tutaj. Podobny temat do Twojej sytuacji...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32539
  • 37219
  • 1375

Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...

Porty nie są blokowane, potrzebujesz innego NAT a tego jeśli to oferta indywidualna na dziś nie ma.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...

No trudno. Wiec w jaki sposób moge z tego zrezygnować? Czyli wypowiedzieć umowę?

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32539
  • 37219
  • 1375

Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Internet mobilny LTE wywala mnie z xbox live...

Sprawa wygląda tak:

w grudniu 2016 przedłużyłem internet orange freenet (10GB miałem i router huwawei mały na baterie ładowany usb) i mało go używałem bo miałem też internet na kablu Netie ale Netia strasznie się zaczeła psuć więc pomyślałem że dołożę sobie neta LTE i zrezygnuję z netii i tak zrobiłem. Umowę przedłużyłem przez tel z freenet na LTE dla domu w grudniu i 28 grudnia kurier podjechał z umową i nowym routerem ZTE coś tam (a tak wogule to przez telefon konsultantka powiedziała że nowe warunki interentu wejdą z dniem podpisania umowy i mam 14 dni na zrezygnowanie. A okazało się że mnie oszukała (co potwierdziła reklamacja po odsłuchaniu nagrania ale nic nie dostałem zadośćuczynienia bo powiedzieli że na umowie było wszystko dobrze napisane więc poprostu mnie oszukała i tyle a ja nie przeczytałem umowy tylko podpisałem i oddałem kurierowi). Więc od 28 grudnia miałem 14 dni na sprawdzenie i ewentualne zrezygnowanie z netu który wchodził w życie od 24 stycznia 2017. Jak mam wypowiedzieć tą umowę bez ponoszenia kosztów? Mam zamiar udać się z tym do rzecznika praw konsumentów może oni coś pomogą lub doradzą.