Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

 

Otrzymałam telefoniczną ofertę przedłużenia umowy z telefonem, na którą pocztą przyszedł aneks. Ponieważ nie wszystko było dla mnie jasne (już np. pierwsze zdanie mówiące jaką ofertę wybrałam nie padło w rozmowie telefonicznej), poszłam do punktu Orange dowiedzieć się co otrzymam. I tu zaskoczenie: zarówno połączenia jak i internet nijak mają się do tego, co jest w takiej ofercie (Smart Plan LTE z abonamentem 65,98 pln) na stronie Orange. Jest jakieś wytłumaczenie tego? Na marginesie dodam, że jestem klientem Orange (wcześniej Idei) od 1999 r.

12 ODPOW. 12

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32539
  • 37219
  • 1375

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

W przypadku aneksu mogłeś dostać różne bonusy ponadstandardową ofertę (więc najlepiej sprawdzić na bok np. na czacie w mój Orange).
Czy kwota 65,98 zł to przed rabatami czy po?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

Oferta Smart Plan LTE 65,98 pln przed rabatami. Moim zdaniem jest to wiążące i połączenia i internet powinny być w wielkościach odpowiadających tej ofercie. Chyba się nie mylę?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32539
  • 37219
  • 1375

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

A jakie masz warunki na aneksie? a jakie były na www?
masz rację powinny być wiążące, tylko przy zamówieniu online wiele razy podstawiają się różne warianty, więc warto zweryfikować co było na końcu zamówienia

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

Dziękuję za próbę naprowadzenia mnie na rozwiązanie. Okazało się, że od 1 stycznie Orange zmienił taryfy (oczywiście na niekorzyść dla klientów). Teraz mam inny problem: jak przenieść dane z telefonu obsługiwanego przez Kies (z wcześniejszym androidem) do telefonu z androidem 4 obsługiwanym przez Kies 3? Karta SIM z pierwszego jest aktywna do momentu aktywowania karty SIM z drugiego, a potem jest blokowana. Zupełnie nie wiem jak sobie z tym poradzić. Bardzo proszę o pomoc.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32539
  • 37219
  • 1375

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

Nie słyszałem nic o zmianach 1 stycznia. Wyjaśnij szczegóły w wątku, jeśli pomoc jest potrzebna.
Co do aparatu odpisałem Ci w innym wątku https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Jak-przenie%C5%9B%C4%87-dane-z-tel-z-wcze%C5%9Bniejszym...

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

Też nic nie wiedziałam o zmianie, dopóki nie trafiłam na tabelę z nowymi danymi. Według mnie specjalnie została ona umieszczona w internecie z opóźnieniem, żeby klienci za wcześnie nie zorientowali się, że zostali zrobieni w konia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32539
  • 37219
  • 1375

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

Ja tam nie widzę zmian od 1 stycznia. Tak samo było wcześniej.

Zespół Nasz Orange
  • 2885
  • 11538
  • 150

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy


Miła napisała:

Też nic nie wiedziałam o zmianie, dopóki nie trafiłam na tabelę z nowymi danymi. Według mnie specjalnie została ona umieszczona w internecie z opóźnieniem, żeby klienci za wcześnie nie zorientowali się, że zostali zrobieni w konia.


Tabela z nowymi danymi? @Miła byłabyś w stanie podać jakiś konkret? (Może chodzi o to, że w okresie, w którym przedłużałaś umowę zamówioną kanałem telefonicznym, nie były oferowane dodatkowe promocje/bonusy, jakie obecnie prezentowane są na stronach Orange?).


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Różnica między ofertą on line a aneksem do umowy

Z opóźnieniem odpowiadam. Trafiłam na to: https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2001737/4099557385.pdf. A teraz po aktywowaniu nowej karty (miałam dużą, a przeszłam na mini) okazało się, że jest jeszcze inna niezgodność między ofertą telefoniczną a rzeczywistością. Przez telefon sympatyczna pani pouczyła mnie, że aby nie przekraczać limitu danych, należy pod numer 80148 przesłać sms o treści BLOKUJ. Zrobiłam tak. I co, załatwione? Oczywiście. Dostałam odpowiedź: "Usługa Nie chcę schodków jest niedostępna w Twoim planie taryfowym. Pozdrawiamy, Orange." Przecież "dla bezpieczeństwa" rozmowy są nagrywane, to jak można tak zmyślać. Dla pełnego obrazu mojej przygody z Orange dodam, że dostałam telefon DUOS, o czym nie było mowy, ale już nie reklamowałam, bo mam dosyć zamętu.